- Waardering
- 3.522
He Geralt nice om je hier actief te zien.Hee kerels, ik kwam bij toeval op dit draadje via Google, omdat mijn naam genoemd werd. Ik ben inderdaad samen met Bob een van de naar mijn weten enige actievelingen uit NL die geregistreerd zijn op het Gripboard en bij David Horne. Ik ben ook inderdaad degene die vorig jaar een certificeringspoging heeft gedaan bij Sportfood. Ik was op dat moment nog net iets te afhankelijk van de vorm van de dag, wat je eigenlijk niet moet willen bij een certificering. Maar goed, wie niet waagt die niet wint. Een mooi leermoment. Ik zal tzt eens wat zaken opschrijven die wellicht een hoop duidelijkheid kunnen verschaffen voor jullie griptraining. Ik ben definitely geen know it all. Maar mijn ervaringen kunnen wellicht wel bijdragen aan het voorkomen van een hoop trainingsfouten die je een hoop tijd kunnen kosten, door oa blessures en overtraining. Ik kon even niet zo snel het introductiedraadje vinden dus maar even op deze manier. Goed werk jongens en veel plezier met jullie training.
Nog gefeliciteerd met je MM1 certificering van dit jaar.
Ben benieuwd wat voor grippers jij allemaal in je collectie hebt en of je deze zelf doet raten of dat je dit ergens laat doen?
Welkom Geralt,
Goed dat je je meldt op dit forum, wellicht komt alles samen en kan de grip-sport in Nederland vanaf nu gaan rijzen.
Ik heb je 11 maanden geleden al gespot op youtube toen ikzelf begon en jou youtube kanaal inspireert enorm.
De 3 certificering gaat voor jouw zeker lukken, dat heb ik al gezien! kwestie van tijd en dat laatste zetje!
Als ik vragen heb, ga ik me zeker bij je melden voor advies, maar voorlopig rommel ik nog maar wat aan! en het gaat niet onverdienstelijk.
Goeie zaak dat je al je grip ervaring wil gaan delen en er zullen zeker een hoop mensen voordeel aan hebben!
Dat was mijn gedachte ook bij het openen van dit topic.Lang geleden dat het hier zo actief is geweest in dit subforum.
Goeie zaak though.![]()