AndroidHealthClinic

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
oepsie.. mijn bench is 105

seems like youve won then

Ok ik sta niet bij de lijst van de mensen die ingeschreven zijn maar ik heb ook deze week de 100 gehaald. Ik was al een beetje vermoeid door al een aantal sets op te bouwen aan 12 herhalingen, maar ik heb toch nog een 3 x 100 gehaald.

Ik doe ook mee howel ik denk dat ik hem âl kan . Weeg 81 kg b, 1m83 bench 5x 97,5

Dat zal dan geen probleem zijn Phenochef. Ik kon het ook al een tijdje maar aangezien ik thuis train moest ik eerst nog wat extra ijzer aanschaffen voor ik het eens kon testen.

Ik doe ook mee howel ik denk dat ik hem âl kan . Weeg 81 kg b, 1m83 bench 5x 97,5

wat heb dat nou weer voor nut... als je met 5x97,5 nog geen 100 drukt ben je sowieso een pannekoek, deze thread is useless for you.

beetje michelangelo actie, even komen melden dat je het al kan :rolleyes: nogal pointless

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb alles wat geupdate, als er fouten instaan, weet het mij te zeggen.

er staan fouten in!

wat heb dat nou weer voor nut... als je met 5x97,5 nog geen 100 drukt ben je sowieso een pannekoek, deze thread is useless for you.

beetje michelangelo actie, even komen melden dat je het al kan :rolleyes: nogal pointless

Ik wist dat ik het kon maar ik moest het toch eerst eens een keer doen. Maar het is inderdaad misschien nogal zinloos om dit te melden. Ik ben gewoon gemotiveerd en ben blij dat ik progressie maak.

92,5KG gebencht!! Gaat de goede kant op!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven