AndroidHealthClinic

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
@Loca: ik zie je wel meelezen hoor. Je wil meedoen, dat is duidelijk, geef het nu maar gewoon toe ;)

Maar het gaat niet om winnen. Heb je die cijfers al eens bekeken? Denk je dat ik kan winnen?:p

haha indd..
gaat gewoon om dat beetje extra motivatie om vooruit te gaan ;) gwn leuk om mee te doen, waarom ook niet als je nog onder de 100 zit en sterker wilt worden..

Als je ziet dat er mensen mee doen met een bench meer dan 85 kg is het zoiezo moeilijk voor velen om dit te winnen denk ik :P

Daar hebben jullie zeker een punt!
Alleen vind ik het voor mijzelf niet zo belangrijk hoeveel ik bench, als ik maar groei :p
Maar ik begrijp dat het voor jullie allemaal een goede motivatie is :thumbs:

Alleen vind ik het voor mijzelf niet zo belangrijk hoeveel ik bench, als ik maar groei :p

Ok ok, dan doe je niet mee. Maar je kan wel begrijpen dat ik het wil. Het oestrogeengehalte in deze race is te laag.

hey mag ik ook met deze race mee doen :o

ik weet trouwens niet wat mijn bench stats zijn ???

Spijtig dat alles om benchen gaat en niet squatten...
Niemand zin in race naar de 2*bw squat?
zit namelijk met schouderblessure dus benchen zit er niet in :(

Binnenkort, na mijn race naar de 100kg bench en na de race naar de ...kg chinup, "de race naar de BW pistol" :D

Heel spijtig, misschien omdat de topicstarter niet meer kan squatten, ik zelf ook niet trouwens, dus daarom gaat het niet om squat bij ons.

Hoezo niet belangrijk hoeveel je bencht? Trouwens als je groeit zonder dat je bench omhoog gaat dan zou de samenstelling ervan wel eens wat minder kunnen zijn,of je groeit alleen op je benen..:rolleyes:
Voor jou zou het toch ook een goede motivatie kunnen zijn dan,of niet ? :)

Of 3 x BW deadlift :eek: 2x heb ik al:p
Maar idd die 2 x BW squat zou ook een mooie uitdaging zijn...en moet ik eigenlijk ook dringend aan werken :eek:

He flying fox, gewicht is 69,5 , zet er ff bij dat ik op 4% bf sta, anders lijk ik zo licht :)

Niet alles gaat om benchen hoor ;) alleen in dit topic dus en wat Bascross zei, blessures niet kunne squatte etc.

Ik zelf ben eigenlijk ook meer van de squat en deadlift dan de bench (niet dat ik daar zo sterk in ben ofzo tho :P), maar goed kwil zoiezo op elk van de grote 3 veeeel sterker worden nu, want ze zijn allemaal zwak :P
Doe zoiezo gwn mee om de motivatie, als me bench hoger wordt, moet de rest zoiezo ook mee dus, tis denk/hoop ik niet zo dat iedereen hier nu zo op de bench gaat focusse en de rest achterwege laat haha

Dus count me in als je voor de squat een race wil doen ;)

Hoezo niet belangrijk hoeveel je bencht? Trouwens als je groeit zonder dat je bench omhoog gaat dan zou de samenstelling ervan wel eens wat minder kunnen zijn,of je groeit alleen op je benen..:rolleyes:
Voor jou zou het toch ook een goede motivatie kunnen zijn dan,of niet ? :)

Ik begrijp wat je bedoelt :D
Ik probeer alleen te zeggen dat ik hoeveel ik bench niet zo belangrijk vind dat ik het hier online ga bijhouden.
Op mijn blessure na ga ik over het algemeen goed vooruit, zowel in kracht als in massa, en dat is voor mij persoonlijk genoeg motivatie ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven