Fitness Seller

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar aanleiding van dit artikel over de importantie van OH presses voor je bench enz heb ik mij even extra verdiept in de uitvoering van de military press en heb ik zaterdag voor het eerst deftig military press gedaan met een grip ietsjes breder dan schouderbreedte. Eerst deed ik hem met een grip zo breed als ik benchte. Maar hiermee pak ik veel beter mn schouders en pak ik veel meer gewicht.

Waarchijnlijk beinvloed dit ook mijn bench! Ik ben benieuwd..

Laatst bewerkt:
Ik doe ook mee, kan vast nog wel :p

Bench nu 1x70kg @ 69kg bw, yay bench gewoon meer dan bodyweight :roflol:

Ik begrijp wat je bedoelt :D
Ik probeer alleen te zeggen dat ik hoeveel ik bench niet zo belangrijk vind dat ik het hier online ga bijhouden.
Op mijn blessure na ga ik over het algemeen goed vooruit, zowel in kracht als in massa, en dat is voor mij persoonlijk genoeg motivatie ;)

jij bent zo'n iemand die volgende maand gewoon ff post dat je de 100 bench al hebt gehaald!
:D :D :D
:p

• Topic Starter Topic Starter
Nog wat afbeeldingen toegevoegd.

Deze vond ik in google afbeeldingen, kun je dit als mijn plaatje zetten:

boko800x600.jpg

Ze heet geen Klusmier die 1/8 squats maakt en dat post als ver onder parrallel.

hey die sjappie heeft zich laten bannen, gaat ie zo'n topic starten en wordt ie gebanned :eek:

Naar aanleiding van dit artikel over de importantie van OH presses voor je bench enz heb ik mij even extra verdiept in de uitvoering van de military press en heb ik zaterdag voor het eerst deftig military press gedaan met een grip ietsjes breder dan schouderbreedte. Eerst deed ik hem met een grip zo breed als ik benchte. Maar hiermee pak ik veel beter mn schouders en pak ik veel meer gewicht.

Waarchijnlijk beinvloed dit ook mijn bench! Ik ben benieuwd..

Leuk dat het werkt! Als je vragen hebt over uitvoering, stel ze gerust.

Smaller grip: meer gewicht, meer snelheid, meer power.

Je zal het zeker merken op je bench.

Succes.

Leuk dat het werkt! Als je vragen hebt over uitvoering, stel ze gerust.

Smaller grip: meer gewicht, meer snelheid, meer power.

Je zal het zeker merken op je bench.

Succes.

Thanks dude. Mijn grip is nu ietsjes breder dan schouderbreedte. Wat is jouw grip en heb je er veel mee geexpirementeerd?

FF moet leren en vroeg mij om dit berichtje te droppen:

Hoi, FF hier
Ik ben dus gebanned. De mensen die in de komende maand de race winnen zullen toch sowiso die p*ssy's zijn die met een hoge bench gestart zijn, dus dat is geen probleem (komt er van, mietjes!).
Post je PR's en zo maar in het topic, ik zal het na mijn ban allemaal wel doorlezen en de beginpost updaten.

Tot binnen een maand

Thanks dude. Mijn grip is nu ietsjes breder dan schouderbreedte. Wat is jouw grip en heb je er veel mee geexpirementeerd?

2-3 cm van het gladde gedeelte op een officiele powerlifting bar.

Vroeger breder genomen. Smaller is het best.

Pm als je meer vragen hebt, kan niet threads volgen ;-)

hoezo is flying fox gebanned dan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven