AndroidHealthClinic

'Race' naar de 90kg bodyweight, droog.

Mensen, ik win toch, ik blijf automatisch droog :p

• Topic Starter Topic Starter
Let's keep it clean folks. :)

Blijft het nog een beetje overzichtelijk.

Ik doe ook mee en vergezel erca en flying fox in de mini klasse :roflol:

69kg --> 's ochtends
Eet 10% boven onderhoud
Geen supplementen

Kan me goed aan erca gaan meten :thumb:

Dit jaar wil ik 85/90 wegen, en dan niet echt gaan cutten, maar minder bulken, zodat ik tegen volgende zomer er goed voor sta. :)
Dus 10 maanden à een jaar.

Succes met het halen van je doel, maar ik denk alleen niet dat het je gaat lukken, 17 kg VVM erbij in 10 maanden á 1 jaar, zonder AS en zelfs zonder supps (zelfs zonder whey)..

Succes met het halen van je doel, maar ik denk alleen niet dat het je gaat lukken, 17 kg VVM erbij in 10 maanden á 1 jaar, zonder AS en zelfs zonder supplementen (zelfs zonder whey)..
vvm misschien niet helemaal, maar je kunt ook wat vet erbij pakken als je droog staat, dat maakt het een vrij moeilijk, maar realistisch doel.

Ik heb inderdaad 'race' niet voor niet tussen haakjes gezet, winnen of verliezen is er niet bij.
Het is, en blijft een topic voor de motivatie om te bulken, of te cutten in sommige gevallen.

Het starten van zo'n 'race' is zeker een motiverend iets, maar hoe zorg je ervoor dat het motiverend blijft??

Berichten van mensen die zeggen "Ik hoef nog maar 2 KG" is niet motiverend voor iemand die nog 15 of 20 KG moet.

De grote truc is om deze race een blijvende motivatie te laten zijn.

Het starten van zo'n 'race' is zeker een motiverend iets, maar hoe zorg je ervoor dat het motiverend blijft??

Berichten van mensen die zeggen "Ik hoef nog maar 2 KG" is niet motiverend voor iemand die nog 15 of 20 KG moet.

inderdaad, het idee om klassen te maken is zeker niet slecht hiervoor. Zo kan ieder zich meten aan de anderen in zijn gewichtsklasse

idd meer mensen mee doen.. en de regels veranderen mbt kuren, nu valt 50% af omdat ze niet mee mogen doen..

Ik doe mee! :)
Geen sups
76kg @ 7/8 pct. / 1.72m

het klassen idee op basis van gewicht is niet compleet genoeg.
Zoals vermeld is 80KG met 5% echt wel wat anders dan 80KG met 15 of 20%.

Daarom (dit heb ik me ook nu pas bedacht) moet het op VVM.

want 90KG droog is voor iedereen ongeveer hetzelfde VVM.

Ik wil me best opofferen om dat bij te houden en te posten.
Dan moet ik eens per week gewicht en BF% hebben.
Als ik 1malig een excel sheet heb is het amper werk.

wat dacht je van de lengte van iemand??

ik weeg ong 80kg en sta op 12%
ben ong 1.77 lang (kort)

dat is wat anders dan iemand die 1.85 is...
botten wegen ook nog al wat ;)

wat dacht je van genen, startpositie, budget, kennis, tijd, doorzettingsvermogen, blessures, supplementen, haarlengte?

iets enigsinds opdelen is wat anders dan super uitsplitsen.
Er zijn nu 30 man die mee doen...

Ik doe mee!! Leuk initiatief luuc :thumbs:

Gewicht = 76,8kg
Sups = Whey en Creatine

• Topic Starter Topic Starter

Voor mij zal het motiverend zijn, en voor erca ook, dus da's genoeg.

Houd aub op over klassering ed., de mensen die meedoen zullen het leuk en motiverend vinden, anders doen ze maar niet mee!

Ik doe mee: 76kg droog als de nete:P

Terug
Naar boven