Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Let's keep it clean folks.
Blijft het nog een beetje overzichtelijk.

Dit jaar wil ik 85/90 wegen, en dan niet echt gaan cutten, maar minder bulken, zodat ik tegen volgende zomer er goed voor sta.
Dus 10 maanden à een jaar.
vvm misschien niet helemaal, maar je kunt ook wat vet erbij pakken als je droog staat, dat maakt het een vrij moeilijk, maar realistisch doel.Succes met het halen van je doel, maar ik denk alleen niet dat het je gaat lukken, 17 kg VVM erbij in 10 maanden á 1 jaar, zonder AS en zelfs zonder supplementen (zelfs zonder whey)..
Ik heb inderdaad 'race' niet voor niet tussen haakjes gezet, winnen of verliezen is er niet bij.
Het is, en blijft een topic voor de motivatie om te bulken, of te cutten in sommige gevallen.
Het starten van zo'n 'race' is zeker een motiverend iets, maar hoe zorg je ervoor dat het motiverend blijft??
Berichten van mensen die zeggen "Ik hoef nog maar 2 KG" is niet motiverend voor iemand die nog 15 of 20 KG moet.
De grote truc is om deze race een blijvende motivatie te laten zijn.
inderdaad, het idee om klassen te maken is zeker niet slecht hiervoor. Zo kan ieder zich meten aan de anderen in zijn gewichtsklasse

idd meer mensen mee doen.. en de regels veranderen mbt kuren, nu valt 50% af omdat ze niet mee mogen doen..
Succes met het halen van je doel, maar ik denk alleen niet dat het je gaat lukken, 17 kg VVM erbij in 10 maanden á 1 jaar, zonder AS en zelfs zonder supplementen (zelfs zonder whey)..
Het starten van zo'n 'race' is zeker een motiverend iets, maar hoe zorg je ervoor dat het motiverend blijft??
Berichten van mensen die zeggen "Ik hoef nog maar 2 KG" is niet motiverend voor iemand die nog 15 of 20 KG moet.
De grote truc is om deze race een blijvende motivatie te laten zijn.
Gast, fl**ker lekker op met dat soort opmerkingen aub.
Toch bedankt.