XXL Nutrition

'Race' naar de 90kg bodyweight, droog.

Zo dat is een aardig lijstje met deelnemers aan het worden :D, aan het einde van de vakantie ben ik 85 kg, kan niet anders, ik voel het haha.

update: 'smorgens gewogen sta ik op 82 kg
gaat goed hier, 1,5kg op één maand tijd.

Ook maar is een update dan: 79kg

Ben nog steeds bezig met revenge v3 en het slaat ook nog steeds aan dus hopelijk pak ik er nog een kilo mee :D Me bf is ongeveer hetzelfde gebleven..

ben nu 75 kilo, ik ben dus een kilo afgevallen:cool: hopelijk krijg ik er nog 1 kilo bij voor dat ik op vakantie ga. Na de vakantie ga ik weer serieus knallen met creatine, L'arginine, MyogenX, whey dus dan gaan we op naar de 90 met een clean bulk:D

weeg nu 85,2 kg :)

sups: alleen nitrocrea op dit moment :cool:

pff nou ik ben k*t bezig geweest :o
4 weken gelezen zei ik dat ik na 2 a 3 weken de 90 wel zou aantikken, maar door examens etc. heb ik eigenlijk niet de motivatie kunnen vinden om goed te trainen en te eten, met als gevolg dat ik nu 1.5kg zwaarder ben 's morgens met een iets lager vetpercentage.
inmiddels ben ik wel begonnen met knap te eten en op het moment weeg ik dus 88.4 en binnen 6 weken wil ik 92.5 wegen op hetzelfde vetpercentage.
wish me luck ;)

74 kg, sups alleen whey

Update: weeg nu 80.2kg
Begonnen aan 77-78kg, dus ik vind het wel al een mooi begin.
Nu eerst droog door de zomer, wel blijven trainen en (vr)eten, en daarna terug de bulk in.

Ook maar is een update dan: 79kg

Ben nog steeds bezig met revenge v3 en het slaat ook nog steeds aan dus hopelijk pak ik er nog een kilo mee :D Me bf is ongeveer hetzelfde gebleven..

Nu eerst droog door de zomer, wel blijven trainen en (vr)eten, en daarna terug de bulk in.

same here, ik ga echt heel clean bulken, geen friet, kebab, ijs, chips meer voor mij. wel gewoon melk, kwark, havermout, studentenhaver enz enz.

kan ik meedoen: s'morgens 77.2:P

Update:82kg
Nog steeds geen supps
Binnekort waarschijnlijk wat cutten..

's ochtends ongeveer 82~82.4

is voor het douchen: is dus DROOG gewicht??
:D

creatine-kilo's tellen niet mee!

update ik schommel nu tussen de 84 en 85 maar in dit warme weer kan ik bijna niet eten :sad:

Update: 90 kilo bereikt. Alleen nog niet droog.

congrats :thumbs:

en nu nog een beetje bijbulken en dan cutten?
of is het niet je bedoeling droog te staan?

Ben momenteel 2x pw aan de cardio (dit was de 1e week). Vetpercentage is iets afgenomen en gewicht hetzelfde dus gaat goed. Ik ga nog 3 weken door met cardio, verwacht dat ik dan op 17% ongeveer zit maar nog wel met 89 a 90 kilo gewicht. Door dat ik gewoon door bulk blijf ik massa aanzetten, maar door de cardio raak ik vet kwijt. Gaat goed zo:D. Ik zal daarna wel een foto posten ter beoordeling.

• Topic Starter Topic Starter
's ochtends ongeveer 82~82.4

is voor het douchen: is dus DROOG gewicht??
:D
:D netjes. :thumbup:
creatine-kilo's tellen niet mee!
Mee eens, supplement kilo's tellen niet mee.

(Als dit zo was..... ;))
congrats :thumbs:

en nu nog een beetje bijbulken en dan cutten?
of is het niet je bedoeling droog te staan?
Als Gillian gaat cutten blijft er niets van 'm over.

Update van mezelf; heb de laatste tijd vaak kots neigingen, door het vele eten en het weer.
Weeg iets van 76 nu.

Ben momenteel 2x pw aan de cardio (dit was de 1e week). Vetpercentage is iets afgenomen en gewicht hetzelfde dus gaat goed. Ik ga nog 3 weken door met cardio, verwacht dat ik dan op 17% ongeveer zit maar nog wel met 89 a 90 kilo gewicht. Door dat ik gewoon door bulk blijf ik massa aanzetten, maar door de cardio raak ik vet kwijt. Gaat goed zo:D. Ik zal daarna wel een foto posten ter beoordeling.

klinkt goed bro', sucses, als ik op de 90 sta zal het sowieso al wel droog zijn, maarja het nadeel is dan wel, éér ik er ben ;)

Update van mezelf; heb de laatste tijd vaak kots neigingen, door het vele eten en het weer.
Weeg iets van 76 nu.

dat is minder bro', eet je dan zoveel of kun je gewoon niet tegen het weer?

Terug
Naar boven