XXL Nutrition

Rare borstvorm, tips ter verbetering?

jebemese

Novice
Waardering
0
Hey,

Nieuw bij dit forum en redelijk nieuw met fitness. Ik DENK dat dit de juiste locatie is voor deze topic :D als dat niet zo is moet iemand even een gil geven.

Mijn probleem is dat ik niet tevreden ben over de vorm van mn borst. Ik fitness nu ongeveer driekwart jaar. 1.72m. lang, 68 kg. Druk nu 60 kg en dat (benchpress) is tevens ook de voornaamste borstoefening die ik doe. Hieronder een link met fotos van mn borst, ik denk dat jullie vanzelf wel zien wat het probleem is. Die rare knik die in de foto met rood is gemarkeerd. Welke oefeningen raden jullie aan om dit probleem aan te pakken? Hartelijk bedankt voor alle tijd en moeite.

Image - TinyPic - Share the Experience!™ <---- fotos

Groeten!

T.

Laatst bewerkt:
"This image has been deleted."...

• Topic Starter Topic Starter
ja ik heb opnieuw geupload, hopen dat deze blijft...

tinypic.com

te weinig massa + vp

Lijkt mij ook te komen door een hoog vetpercentage. Weet je wat je vetpercentage is.

dit is door een te hoog vet% idd

• Topic Starter Topic Starter
ok thx allemaal als het idd aan vet percentage ligt. Weet helaas mn vet percentage niet en vertrouw dat half kapotte, vast getapete ding bij het fitness centrum niet. Valt dat thuis te doen?

ok thx allemaal als het idd aan vet percentage ligt. Weet helaas mn vet percentage niet en vertrouw dat half kapotte, vast getapete ding bij het fitness centrum niet. Valt dat thuis te doen?

als ik uw totale gewicht bekijk, en je foto dan heb heel weinig spiermassa... gewoon blijven trainen en met wat geduld komt alles goed...

Terug
Naar boven