XXL Nutrition

Raw Power Baarn 2010

Sushi. :lick:

1715935392_029d41213c.jpg

Bij shabu shabu ziet het nog beter uit!

ik lust geen sushi :(

alleen couscous

Bij Shabu Shabu (en Mushi Mushi) hebben ze ook heerlijke gegrilde gerechten. Geloof me dat er echt wel iets is dat je lekker vind.

Ik will ook heel graag mee. Maar ik vind dan ook heel veel voedsel lekker :D En ja, die kan je op 2 manieren uitleggen......

Wel ff kijken wie er allemaal meegaan, lijstje maken, om een aantal te hebben

1. Jonathan PV
2. Destrey ChocoTeddy
3. Gijs Gmen
4. Frank Frenkpie
5. Corpaul ""
6. George Chewie
7. Roy Hyped
8. Jaimy Bodybull
9. Ziyed Eddine
10. Mike Mike026
11. Dennis ADHDennis
12. Chris Chreiz
13. Niels Chopperbob
14. Fawaz Mino
....mss iemand vergeten? is maandag ochtend he...aanmelden als je ook mee wilt gaan! zal later kijken naar een datum en tijd, ook prijs enzo derbij!

Laatst bewerkt:
Wanneer?

gastwen hebben nze ook ander eten lust geen shusie :s beter dan wokken en shusie eten :d

hahaha ik maak grapje jonge..maar eerlijk als je mocros als vrienden wil houden..moet je echt niet over dit nmr beginnen...worden we ineens spontaan heel raar agressief van

haha serieus? ik had dit nummer toen van een Marokkaanse gozer gekregen waar ik toen heel veel mee om ging :roflol:

van mij was een grapje, ik lust alles en zo niet dan toch
sushi is idd lekkahhhhh

kijk tuurlijk kan dan maar dan moet ik zi duurder maken en dan de opbrengs naar rpb doneeren die 15 uero ben ik een druk en verzend kosten zoizo kwat duzzjah dan maaken we der gewoon 20 euro van dan is dat voor elk shirtje dat gekocht word 5 euro naar rawpowerbaarn ps laat me weten op mijn mial of je intsrees heb gaan tot 4x xxxxl duzz

mijn mail is jaimyschuurman16@hotmail.com

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Het zijn zwarte shirts met ronde hals tot maat xxxxl

links op de borst staat in zilvere glimende letters rawpowerbaarn

op de achter kant het ik de tekst quitters never win winners never quit laten drukken heb der zondag 3 bij me 1 voor me zelf en een xxxxl en een xxl duzzjah voor de lief hebbers (als gijs der is zondag krijg hij die xxl wel

groetjes jaimy schuurman

intressen mail me jaimyschuurman16@hotmail.com

Ik wil er ook wel eentje, zal je ff mailen, alhoewel ik helaas niet zo vaak geweest ben bij RPB

Hmm massieve ladingen voedsel verwerken:). Afhankelijk van wanneer het is wil ik wel mee!

Nice! Chreiz der ook bij!

Ik doe ook wel mee aan zoiets.

Aankomende maandag? I'm in. :)

Datum nog niet bekend, mino+ chopperbob derbij!

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

oh ahaha nu begrijp ik waarom je dacht dat het mandaag was, ik bedoelde dat ik niet goed kon denken omdat het maandag ochtend was hehehe

Terug
Naar boven