- Waardering
- 6.992
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
serieus starter//soms wil ik jou echt in brand steken.
Wat ben je toch ook een heerlijke knuffelmarokkaan!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
serieus starter//soms wil ik jou echt in brand steken.
Wat ben je toch ook een heerlijke knuffelmarokkaan!
En ja, die kan je op 2 manieren uitleggen......gastwen hebben nze ook ander eten lust geen shusie :s beter dan wokken en shusie eten :d
hahaha ik maak grapje jonge..maar eerlijk als je mocros als vrienden wil houden..moet je echt niet over dit nmr beginnen...worden we ineens spontaan heel raar agressief van

gastwen hebben nze ook ander eten lust geen shusie :s beter dan wokken en shusie eten :d
kijk tuurlijk kan dan maar dan moet ik zi duurder maken en dan de opbrengs naar rpb doneeren die 15 uero ben ik een druk en verzend kosten zoizo kwat duzzjah dan maaken we der gewoon 20 euro van dan is dat voor elk shirtje dat gekocht word 5 euro naar rawpowerbaarn ps laat me weten op mijn mial of je intsrees heb gaan tot 4x xxxxl duzz
mijn mail is jaimyschuurman16@hotmail.com
---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------
Het zijn zwarte shirts met ronde hals tot maat xxxxl
links op de borst staat in zilvere glimende letters rawpowerbaarn
op de achter kant het ik de tekst quitters never win winners never quit laten drukken heb der zondag 3 bij me 1 voor me zelf en een xxxxl en een xxl duzzjah voor de lief hebbers (als gijs der is zondag krijg hij die xxl wel
groetjes jaimy schuurman
intressen mail me jaimyschuurman16@hotmail.com
haha serieus? ik had dit nummer toen van een Marokkaanse gozer gekregen waar ik toen heel veel mee om ging![]()