XXL Nutrition

Raw Power Baarn 2010

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Leuk initiatief! De opbrengst gaat naar RPB toch? Voor onderdelen en zo? Domme vraag eigenlijk, lijkt me niet meer dan logisch.....
Dan wil ik wel een XXXL.

Stoker. Ik vind het al leuk dat mensen dingen doen en trots zijn als ze een shirt dragen. Dat is dan toch maar mooi zo gegroeid in de afgelopen jaren. Jaimy heeft me trouwens heel mooie stickers gegeven en gemaakt (gratis!)
Ook kwamen er zakken beton binnen, zijn er 2 stenen gedoneerd, nemen mensen vaak chocomel mee, gaf CP me nieuwe theedoeken, Heeft Frank me schijven gegeven, JW koffie, heb ik eiwitten gekregen van mensen die hun smaak niet te nakken vonden etc etc. Nee hoor ik vind het ontzettend tof hoe het gaat! Ik ben nog steeds geen commercieel bedrijf en zo lang het zo kan vind ik dat helemaal geweldig! Als jij nu ook een shirtje hebt draag ik die van jou ook Robbert want jou plek is ook geweldig:cool:

jaimy you've got mail

• #2.023
Natuurlijk wil ik er 1 om gewoon in te paraderen de hele dag! Het ligt aan de maat maar zal wel een xxl zijn.

ik wil een 5xl om al die sexyness van mij in te proppen :cool:

Zijn ze ook met diepe V-hals, voor de mooiboys onder ons?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoiets? :)

kijk tuurlijk kan dan maar dan moet ik zi duurder maken en dan de opbrengs naar rpb doneeren die 15 uero ben ik een druk en verzend kosten zoizo kwat duzzjah dan maaken we der gewoon 20 euro van dan is dat voor elk shirtje dat gekocht word 5 euro naar rawpowerbaarn ps laat me weten op mijn mial of je intsrees heb gaan tot 4x xxxxl duzz

mijn mail is jaimyschuurman16@hotmail.com

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Het zijn zwarte shirts met ronde hals tot maat xxxxl

links op de borst staat in zilvere glimende letters rawpowerbaarn

op de achter kant het ik de tekst quitters never win winners never quit laten drukken heb der zondag 3 bij me 1 voor me zelf en een xxxxl en een xxl duzzjah voor de lief hebbers (als gijs der is zondag krijg hij die xxl wel

groetjes jaimy schuurman

intressen mail me jaimyschuurman16@hotmail.com

Stoker. Ik vind het al leuk dat mensen dingen doen en trots zijn als ze een shirt dragen. Dat is dan toch maar mooi zo gegroeid in de afgelopen jaren. Jaimy heeft me trouwens heel mooie stickers gegeven en gemaakt (gratis!)
Ook kwamen er zakken beton binnen, zijn er 2 stenen gedoneerd, nemen mensen vaak chocomel mee, gaf CP me nieuwe theedoeken, Heeft Frank me schijven gegeven, JW koffie, heb ik eiwitten gekregen van mensen die hun smaak niet te nakken vonden etc etc. Nee hoor ik vind het ontzettend tof hoe het gaat! Ik ben nog steeds geen commercieel bedrijf en zo lang het zo kan vind ik dat helemaal geweldig! Als jij nu ook een shirtje hebt draag ik die van jou ook Robbert want jou plek is ook geweldig:cool:

Oh hou je toevallig nog van Optimum whey cookies and cream ? dan zal ik die wel meenemen de volgende keer dat ik aankom. Want ik vond hem niet te harden :o

hahaha, kijk dat gaat goed man :) De vruchten van Gijs z'n filosofie beginnen af te werpen... we bouwen samen RPB op en hopelijk zal het over een tijdje een mooie lokatie krijgen in omg. Baarn/Utrecht :)

Ik ben er morgen (en de aankomende weken) niet meer bij. Frank ligt het wel toe, ik kan niet zo goed typen - heb m'n rechter sleutelbeen gebroken. Trainse!

ik ben er voorlopig ook niet bij Jaimy maar ik krijg hem op een of andere manier wel een keer :thumbs:

grotesjaak k*t zeg! beterschap man!

uiteraart wil ik het geld voor dat ik ze laat drukken hebben omdat ik anders uit me eigenzak moet hallen en dat vind ik niet zo goed idd maat plus geld en dan worden ze gelijk 1 1 keer alamaal gemaakt dan heeft iedreen hem gelijk

Morgen knallen jongens!! 12 uur!! ARGH!

Ik weet nog niet of ik er morgen bij ben! Kom sowieso nog eens langs voor de gezelligheid :D

succes mannen!!!

Denk wel dat ik erbij ben. Alleen ****t up lang reizen met de trein:( (komt iemand toevallig langs rotterdam?)

wordt er zaterdag de 23ste getraind??...ik ben dat weekend in de buurt..en wil uiteraard niets liever dan mijn gezellige lieverds in baarn bezoeken..

en uiteraard wilk oek sun shirtske..om mn alie's te supporten

dus iemand duidelijkheid over dat weekend??

holla if ya hear me!

• #2.038
Ik ben er morgen gewoon om de toko te runnen. Ik heb mijn broertje geloof ik in shock achtergelaten door even door te beulen en in alle kamers en hal de vloeren er in te gooien. Van 10 tot 10 doorgewerkt maar dan heb je ook wat.

ok oke gijs mooi heb een xxl voorje hoop dat jij hem wat vvind :D

Ik ben erbij morgen, weet niet hoe.

En Jaimy ik neem wel geld mee voor die shirts, ff bekijken dan.

Ben benieuwd of het wat wordt, ben nu in ieder geval flink naar de graftyfus.

Ik ben rond 13 uur daarzo, kan dan nog ff 2 uur slapen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven