Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

• Topic Starter Topic Starter
hoelaat trainen jullie?kom zeker gauw langs,in mijn geboorte dorp!!waar heb je trouwens die heerlijke stang gelaten,60mm?

Start om 12uur. Die heerlijke stang is weer hier ik zal hem na zaterdag weer meenemen. Ik ga er mss nog 1 maken voor Harvey. Heb nog een massief stuk 60mm liggen. Eens kijken hoeveel maanden contributie hij daarvoor over heeft.

ha ha,heb en paar weken terug je boom geprobeerd,stuk dikker dan die van ted,had wel vrij makkelijk 120.dus 140 moet ik na toe kunnen werken!

ik kom binnekort ook wel ff langs dan regel ik ff vrij zaterdag woon om de hoek lekker dicht bij.

nee maar lijk me zeker leuk

wordt er weer of geen weer getraind bij RPB? als het weer te slecht is morgen valt er niet zoveel te truckpullen en dan kom ik ook die kant op :)

nog wat kunnen doen in de regen gijs?

wordt er weer of geen weer getraind bij RPB? als het weer te slecht is morgen valt er niet zoveel te truckpullen en dan kom ik ook die kant op :)

Jep weer of geen weer. Het zal af en toe mss wat regenen. Maar ondertussen kunnen we ook aardig tekeer binnen als het buiten echt niet kan zoals deadlift, incline log press, stone 105, Etc etc.

nog wat kunnen doen in de regen gijs?

Zaterdag gaan we los he. En ja heb mijn monolift afgelast tussen de buien door.

OK, truck pull gaat niet door i.v.m. k*tweer (mag wel eens afgelopen zijn verdomme :mad: ) dus ik pak ook zo de trein naar Baarn. Kom wel ff lopen van het station aangezien je pimpmobiel volgens mij aardig vol zit :D

Heb wel zin om ook weer annihilated te zijn door de yoke :) Tot zo!

Oke mannen van het vroege uur ik ben ook net wakker en het zwarte goud zal eerst zijn werk moeten doen om weer een beetje presentabel te zijn. Niels kun jij je log meenemen?? Anders haal ik de mijne nog even op op de gym.

Mooi.

Alpast een paar filmpjes

Boeijeh 83 kg pr
th_MOV09995.jpg

Frank met easy 93 log
th_MOV09994.jpg

Gijs DL 4x277,5
th_MOV00001.jpg

Stevige lifts. :)
Zozo subtiele hitchje Gijs. :D

Het was een zeer geslaagde dag!
Ik ben benieuwd naar mijn stone filmpje ;)

Sommige filmpjes komen nog maar moest het uploaden aboarten omdat ik weg ging. Morgen even naar de nk pl. De rest vd filmpjes komen ook morgen.

leuke filmpjes :) eindelijk een keer wat betere videokwaliteit! Goede sfeerimpressie iig

Oke, spierpijnreport:

Lats, erectoren, schouders, triceps, buik behoorlijk verrot. Maar moet wel zeggen dat de spierpijn in m'n lowerback erg meevalt.
Hams/quads en glutes zoals altijd 0 spierpijn na events, ookal waren die helemaal op na de yoke runs ???

Hoe staat het met de rest van de gang? Nog iemand huilend z'n bed uit moeten kruipen vanmorgen? Heeft Gijs weer 3 uur verdwaald rondgereden voordat hij bij de Chinees aankwam? :D

Terug
Naar boven