MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

het valt hier wel mee eigenlijk! alleen m'n triceps staan in de fik als ik er iets mee doe
(en ik heb een megakater :D)

bij mij lats, beetje onderrug, beetje triceps, en kuiten zelfs
maar het valt op zich nog wel mee. maar het kan nog erger worden.

schaafwonden op me onderarmen voel ik wel maarjah, zolang ik er niet mee over iets ga wrijven heb ik er geen last van

Gewoon weer goed kunnen trainen vandaag.
Maar ja, gisteren was ik niet best, erg p*ssy achtig! Me een beetje druk maken of ik wel mijn best moet doen met deadliften omdat ik het donderdagavond nog gedaan heb,ik zou toch eens overtraind raken:rolleyes:
jaja en mijn arme centrale zenuwstelsel! dat is namelijk al overbelast vóór ik begin met trainen:rolleyes:
Nou ja het spelen met de chain yoke enzo was nog wel leuk, en volgende keer doe ik wel weer beter mijn best...

Gijs is nu mijn grote voorbeeld, die kon smorgens verdomme nog niet zijn veters strikken en gaat dan zo staan beulen met die deadlift! :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Haha Frank nee man was niet zo naar de klote als vorige keer. Echter toen ik bij mijn broertje in de zitzak plofte moest ik daarna eerst een soort van buikrol maken alvorens me met mijn handen op mijn knieen te duwen en zo weer langzaam tot staan te komen.

Nu nauwelijks ergens last van alleen een beetje de spieren in mijn middenrug.

En voor Chopper is alcohol gewoon een antioxidant dat een zeer uniek proces in gang zet waarbij cortisol wordt omgezet in testosteron.

hehehe, man of steel hier. Komen er nog filmpjes Gijs?

Ik heb moordende pijn in mijn pecs, mijn onderrug is ****ed, triceps ****ed. Was idd vanochtend huilen met de pet op :(

Zo te horen was het weer een brute training! Wordt er volgende week zaterdag ook events getraind? Ik wil dan namelijk ook wel een keer langs komen om te trainen.

Naar alle waarschijnlijkheid wel. Laat het nog weten.

th_MOV09998.jpg

th_MOV09996.jpg

shit man, dat had je vorige week moeten hebben :D

en daar ging gijs z'n oprit :roflol:

Vroegah ! Toen ze nog kuilen hadden in plaats van bulte!

Volgende keer gewoon aan t einde van de training een soort van GPP training doen met de hele gang: de oprit opnieuw bestraten :D

Zaterdag weer training RPB. 12u

Terug
Naar boven