MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

Ja. Deze zaterdag is er weer training. Oproep aan allen die komen om de auto in de aangrenzende straat te parkeren alvast dank.

Wie zullen er weer zijn:

g-men
Frenkpie
Boeijeh (onder voorbehoud)

:roflol: je gaat er nu tegenwoordig standaard van uit dat ik erbij zal zijn Gijsmans? :D

Maar je had t correct.. ik heb de volgende dingen in de planning:

deadlift (240+ attempt baby!!) en daarna kijken of ik 60 m kan lopen met 100 kg farmers (voor Merchtem). De rest maakt t me niet uit qua onderdelen (do I hear someone say "sick medley"? :D)

Ik had het over die vrouw.

Maar eh mss wat gekke Limbo's nog die een auto delen zin?

Ow nog ff met haar gepraat? Goede actie...was ze nog enigzins redelijk toen je der sprak?

Gezellig JW ! En ik stel een nieuwe regel in: elke keer dat onnodig lang loopt te twijfelen voordat je begint moet je 20 meter lunges doen met 60 kg.. dus tel uit je winst als je 5 onderdelen gaat doen :D

• Topic Starter Topic Starter

Er was gezeur van een buurvrouw schuin tegenover. Maar ik heb met haar gepraat en beide hebben excuses gemaakt. Verder nu niks aan de hand.
Ze was ook wat gestresst van werk en het is een vrouw dus er was een situatie met in/uitparkeren en farmers die in de weg stonden.

:roflol: je gaat er nu tegenwoordig standaard van uit dat ik erbij zal zijn Gijsmans? :D

Maar je had t correct.. ik heb de volgende dingen in de planning:

deadlift (240+ attempt baby!!) en daarna kijken of ik 60 m kan lopen met 100 kg farmers (voor Merchtem). De rest maakt t me niet uit qua onderdelen (do I hear someone say "sick medley"? :D)

Ow nog ff met haar gepraat? Goede actie...was ze nog enigzins redelijk toen je der sprak?

Gezellig JW ! En ik stel een nieuwe regel in: elke keer dat onnodig lang loopt te twijfelen voordat je begint moet je 20 meter lunges doen met 60 kg.. dus tel uit je winst als je 5 onderdelen gaat doen :D

Haha ja Frank ik dacht dat je dat al had genoemd namelijk. Ja je moet de hele buurt tevreden houden, anders is de pret dadelijk voorbij.

En goede regel voor JW ja. Anders zijn we zondag nog aan het trainen:D

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Update zaterdag 13 Maart 12u

G-men
Frenkpie
Spencer
Mikeo
Boeijeh en Choppert onder voorbehoud
De Graaf

Ja buren..........breek me de bek niet open! :mad:

Gezellig JW ! En ik stel een nieuwe regel in: elke keer dat onnodig lang loopt te twijfelen voordat je begint moet je 20 meter lunges doen met 60 kg.. dus tel uit je winst als je 5 onderdelen gaat doen :D[/QUOTE]

:eek: hahahaha ! Ik zal me zelfvertrouwensknop even aanzetten / en beast modus. Maar jullie vergeten wel dat ik pas 2x events getraind heb !

:roflol: JW blijft lungen

:eek: hahahaha ! Ik zal me zelfvertrouwensknop even aanzetten / en beast modus. Maar jullie vergeten wel dat ik pas 2x events getraind heb ![/QUOTE]

Ja moet je nagaan hoe graag jij dit allemaal nog zou willen moeten ontdekken;)

Naar aanleiding van Arnold strongman en Alex in Engeland lijkt het mij tof om een framewalk te maken. Dus mensen die hier komen kunnen mij blij maken met hele dikke bielzen.

ga je weer aan de knutseltoer.

Er was gezeur van een buurvrouw schuin tegenover. Maar ik heb met haar gepraat en beide hebben excuses gemaakt. Verder nu niks aan de hand.
Ze was ook wat gestresst van werk en het is een vrouw dus er was een situatie met in/uitparkeren en farmers die in de weg stonden.

Was dat die met dat blauwe autootje die vorige keer ook al met d'r middelvinger en piepende banden voorbij kwam? :D

G Blijft maar bezig met uitbreiden :O
Nog even en hij gaat ook een bak deadlift en conan's wheel in zijn achtertuin plaatsen hehe

Naar aanleiding van Arnold strongman en Alex in Engeland lijkt het mij tof om een framewalk te maken. Dus mensen die hier komen kunnen mij blij maken met hele dikke bielzen.

Rijd ff langs een grote bouw snachts, kijk rond waar de spullen van de steigerbouwers staan en zoek deze op ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Ziet er 1 niet tof genoeg uit en 2 ik wil het begin gewicht een stuk hoger hebben. Wil het van dikke houten bielzen maken. Op marktplaats trouwens voor zo'n 2a3 tientjes wel klaar maar dan moet ik het weer gaan ophalen in die kleine golf.

trap gewoon de onderkant uit je golf?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

offtopic: gruwelijke lift van ivo...

ga zaterdag denk ik een deadlift pr proberen.
verder in de planning
farmers
stones als ik wat om me arm heen kan fixen? weet niet of er iets is waardoor de korsten niet open gaan. want op me linker arm zit een hele dikke korst. rechter arm bijna niks.

log?

gewoon tape fixen bij een bouwmarkt en je armen een paar dagen van te voren scheren.

hopelijk zijn de korsten gewoon weg zaterdag. dan kan ik zonder doen

zaterdag:
deadlift
farmers
misschien stone

Terug
Naar boven