XXL Nutrition

Raw Power Baarn 2010

• Topic Starter Topic Starter
Jezus Boeijen dat gaat goed. Ik geef je een week of 4 dan lift je die 220 ook wel. Je komt nu over een bepaalde grens die ik herken en dan stoom je zo door richting de 250 mark my words.

Matthieu: Jammer man. Blessures zijn altijd klote. Ik heb vandaag ook een pijntje in mijn rug. Spiertje staat behoorlijk strak. Mss weer van log gister of van die 5 uur streetdance die ik vandaag weer gegeven heb. Net even een Ibuprofennetje genomen, warm bad en foamroller. Morgen trainen lukt zoiezo wel maar hoop dat ik hem helemaal weg heb. Wil eigenlijk mss suited 300 DL gaan doen na yoke.

@Matthieu ****ed up man..het is je niet gegund om hier events te komen doen... vorige keer had je ookal last van een blessure :( maybe next time man !

@Gijs: ik ben bang dat die deadliftvoorspelling ook nog waar zal zijn ook...go for it Bartje!

De lucht is strakblauw en de zon is er!!

WHOOHOO

yeahhh buddyyyyyyyyyyyyyyyy !!!!! :cool:

hier ook :) veel plezier vandaag beesten

Jezus Boeijen dat gaat goed. Ik geef je een week of 4 dan lift je die 220 ook wel. Je komt nu over een bepaalde grens die ik herken en dan stoom je zo door richting de 250 mark my words.

Matthieu: Jammer man. Blessures zijn altijd klote. Ik heb vandaag ook een pijntje in mijn rug. Spiertje staat behoorlijk strak. Mss weer van log gister of van die 5 uur streetdance die ik vandaag weer gegeven heb. Net even een Ibuprofennetje genomen, warm bad en foamroller. Morgen trainen lukt zoiezo wel maar hoop dat ik hem helemaal weg heb. Wil eigenlijk mss suited 300 DL gaan doen na yoke.

Dáár zou ik nou wel eens een filmpje van willen zien :D

Hoop dat je rug snel weer beter is.

Rug was prima vandaag totaal 5 reps met 300 DL gedaan deze training.

Maar komt dat filmpje van streetdance er nog of niet? :D

Super training gehad vandaag. Bedankt Gijs!

word er komende zaterdag weer getraind Gijs :D?

word er komende zaterdag weer getraind Gijs :D?

Ja. Deze zaterdag is er weer training. Oproep aan allen die komen om de auto in de aangrenzende straat te parkeren alvast dank.

Wie zullen er weer zijn:

g-men
Frenkpie
Boeijeh (onder voorbehoud)

Ik denk dat ik er ook bij ben!
Ik post in de loop van de week of het zeker is ;)

Edit: Ik ben er ook sowieso.!

Laatst bewerkt:
Ja. Deze zaterdag is er weer training. Oproep aan allen die komen om de auto in de aangrenzende straat te parkeren alvast dank.

Wie zullen er weer zijn:

g-men
Frenkpie
Boeijeh (onder voorbehoud)

:roflol:

Ik ook onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat ik klaar ben met werken.

ik ben er 100%

:roflol:

Ik ook onder voorbehoud, ligt eraan hoelaat ik klaar ben met werken.

Uhuh idd. Ik heb daarna nog aangebeld en een lang gesprek gehad en alles is in orde. Aantal afspraken gemaakt en nu zal het wel loslopen. Veel van de rest van de buurt ook nog gesproken en die vinden het eigenlijk allemaal heel leuk juist.

Nu dus:

G-men
Frenkpie
Spencer
Mikeo
Boeijeh en Choppert onder voorbehoud

Mwah die man vond het ook niet zo erg hoor, had me excuses al aangeboden.

Ik had het over die vrouw.

Maar eh mss wat gekke Limbo's nog die een auto delen zin?

Ik kom ook weer Gijs :D

Terug
Naar boven