MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

Vet filmpje. :)

cool filmpje :) soepele sprong van je op het eind bob!

Hoelang duurt zo'n audioruil wel niet wtf .

• Topic Starter Topic Starter
Hij is nice Niels. Maar ik had nog gewoon de normale audio zeg maar. Ook wel erg entertaining moet ik zeggen.

Mooi om te zien hoeveel groter Frank nu is.

****ing gaar... wilde ik die filmpjes van youtube gaan rippen allemaal... had al heel veel vette beelden gevonden bij o.a. jesaja, chewie, jopthelis en de graaf op hun youtube accounts... werkt het dus niet door dat dat gare youtube vernieuwd is:

Update 27-03-2010: Youtube gebruikt een nieuwe beveiliging.
Helaas hebben wij nog geen manier om dit te omzeilen.

ke*ker jutup, zal nog wel ff duren voor de track erop staat.

****ing gaar... wilde ik die filmpjes van youtube gaan rippen allemaal... had al heel veel vette beelden gevonden bij o.a. jesaja, chewie, jopthelis en de graaf op hun youtube accounts... werkt het dus niet door dat dat gare youtube vernieuwd is:

Update 27-03-2010: Youtube gebruikt een nieuwe beveiliging.
Helaas hebben wij nog geen manier om dit te omzeilen.

en als je nu het wachtwoord en gebruikersnaam van het kanaal van RPB hebt op Youtube kun je daar niks mee dan. Daar staan ze bijna allemaal natuurlijk.

Bruut filmpje!

Nice filmpje

Mooi om te zien hoeveel groter Frank nu is.

hehehe, thnx. Jij bent ook aardig gegroeid de laatste tijd vrind ;)

Wel jammer dat alleen die muffe quarter squat van me in het filmpje zit en niet m'n 235 of 240 kg deadlift :( ;)

En natuurlijk een leuk filmpje ! :)

Laatst bewerkt:
Leuk filmpje. Zonder muziek en met geschreeuw is natuurlijk ook leuk. :D

hehehe, thnx. Jij bent ook aardig gegroeid de laatste tijd vrind ;)

Wel jammer dat alleen die muffe quarter squat van me in het filmpje zit en niet m'n 235 of 240 kg deadlift :( ;)

En natuurlijk een leuk filmpje ! :)

Op mijn youtube sccount staan ook nog van die deadligt filmpjes

en als je nu het wachtwoord en gebruikersnaam van het kanaal van RPB hebt op Youtube kun je daar niks mee dan. Daar staan ze bijna allemaal natuurlijk.

het werkte, maar het vreemde is nu weer; als ik ingelogd ben kan ik maar 2 filmpjes downloaden en daarna verdwijnt de mogelijkheid te downloaden... joeptoep jonguh :rolleyes:

haha wat een vreemd gedoe daar idd. Eigenlijk toch belachelijk dat je niet gewoon de filmpjes kunt beheren die je daar upload dan?

homo's zijn het

Ik mis het geschreeuw van de filmpjes zelf. Het is zonde om dat weg te halen.

Ik miste een paar klassiekers waaronder jou axle maar het maken van zo'n film neemt ook ****ing veel tijd in beslag dus ik vind de inzet van Niels al super.

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

Kom je ons binnenkort nog eens blij maken met je aanwezigheid of heeft de avatar van Niels je nu bang gemaakt?

Jawel, in de zomer kom ik weer een keer langs. Ik heb pas weer net leren pressen. Nu nog even fatsoenlijk squatten en deadliften en dan kan ik me weer in het openbaar vertonen.

Haha oke. Er ligt hier namelijk nog steeds een nieuwe axle met je naam erop.

Terug
Naar boven