MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

ik ga ook eens kijken of ik iets kan doen. ff een werkende vegas zoeken

Mike zou je de volgende keer ook alsjeblieft je filmpjes willen linken via hun URL in plaats van via de channel? Anders moet ik daar namelijk ook eerst zelf achteraan gaan, als je nou een hele shitload aan filmpjes had zoals Gijs zou het 3x zo lang hebben geduurd. :o

Mike zou je de volgende keer ook alsjeblieft je filmpjes willen linken via hun URL in plaats van via de channel? Anders moet ik daar namelijk ook eerst zelf achteraan gaan, als je nou een hele shitload aan filmpjes had zoals Gijs zou het 3x zo lang hebben geduurd. :o

ik kan de juiste links niet vinden met die nieuwe youtube shit :P
mjah je hebt het al gedaan zie ik.

zal er de volgende keer aan denken

ik kan de juiste links niet vinden met die nieuwe youtube shit :P
mjah je hebt het al gedaan zie ik.

zal er de volgende keer aan denken

Je klikt op de film zelf en kopieert de link op je taakbalk.
Dus niet via je kanaal op een film klikken want anders leest ie niet het film zelf. Beetje vreemd maar het is zo, dus gewoon klik op de film en kopieer de URL die in je taakbalk staat.
Het maakt natuurlijk niet veel uit maar met vele filmpjes scheelt het wat tijd voor mij. :o

gaat er nou eigenlijk ook een leuk liedje ingezongen worden volgende keer bij RPB ivm de copyrights?

Haha 1e tegenvaller, ik had al de filmpjes geconvert naar avi terwijl het naar mp4 moest, doh. :p

Als mensen meer materiaal voor me hebben, gewoon posten!
Volgens mij had Joppie nog een paar filmpjes en Tjok ook.

Ik heb nog wel wat, als ik thuis ben kan ik ff kijken.

hoe staat het ervoor Fawaz?
nummer hierboven lijkt me trouwens wel leuk, maarjah er zijn zoveel goeie

hoe staat het ervoor Fawaz?
nummer hierboven lijkt me trouwens wel leuk, maarjah er zijn zoveel goeie

Ik ga niks specifieks zeggen, maar gaat lekker. Ben nu bezig met een chille intro, langzaam in de strongman gedachte komen en dan knallen met een wat hardere en snellere nummer.

@ 10K fists, is een mooie nummer en ik hou van Disturbed, maar die is overused en ik wil eens wat anders doen dan ieder ander filmpje dus ik ga iets anders gebruiken, ik ga niet zeggen wat want dat verpest het geheel. :p

Via Keepvid.com, alleen krijg ik sommige in flv of 3gp formaat en daar kan ik niks mee op mijn iMac, dus heb ik nu Prism video converter gedownload om ze te converten tot avi of mp4 formaat, wordt de kwaliteit er ook tevens beter op. :) (niet altijd helaas)

apart, gisteren werkte keepvid niet :o

apart, gisteren werkte keepvid niet :o

Nee dat was vaag inderdaad, laatst probeerde ik ook te downloaden met keepvid en zei die dat ik het license moet kopen. Nu is dat dus niet zo dus gelijk maar alles downloaden! :p
Ik zal ze toevoegen als het lukt.
Houden jullie allen rekening ermee dat ik niet meer als 10mins aan video kan uploaden @ youtube en daardoor dus grotendeels geknipt en geplakt zal worden. :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Update

10 April @ Raw Power Baarn. Ik verzoek de goden om een stralende dag.

Aanwezig:
-Natuurlijk ik
-Frenkpie
-Markoss
-Falstyr (locatie zie beginpost en tijd 12:00)
-Choppertje B.
-De Graaf

En verdorie als het een mooie dag wordt gaan we nu wel een belachelijk medley doen!

vaker als een keer denk ik

Terug
Naar boven