AndroidHealthClinic

Raw Power Baarn 2010

Morgen 17 graden, en rest van de week goed weer.. ik bid met je mee gijs.

Ik zeg: insane medley:D

• Topic Starter Topic Starter
100kg lunges for distance !!!!1

''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayma''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen'' ''1,Ik'' ''2,mag'' ''3,Gijs'' ''4,geen'' ''5,Gayman'' ''6,noemen''

Beste Gijs, de VW pull is echt flink wat minuutjes aan film dus dat gaat lastig worden om erin te proppen, ik kan wel de snelheid verdubbelen maar dan is het genot van de pull natuurlijk minder dus ik weet niet of je het erg vind als ik dat eruit laat of alleen kleine stukjes gebruik? :)

Beste Gijs, de VW pull is echt flink wat minuutjes aan film dus dat gaat lastig worden om erin te proppen, ik kan wel de snelheid verdubbelen maar dan is het genot van de pull natuurlijk minder dus ik weet niet of je het erg vind als ik dat eruit laat of alleen kleine stukjes gebruik? :)

Gebruik gewoon kleine stukjes.;)

Yes, leek mij inderdaad ook het beste. :)
Zal ik gewoon de stukjes editen waarin je aan het rusten bent Niels? :p

• Topic Starter Topic Starter
Vergeef me bmw kracht als ik ben vergeten of je hier al eens mee hebt getraind, maar heb je hier al wel eens meegetraind?

Terug
Naar boven