chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Hetzelfde alleen met log

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha, ja ze zijn ****ing fanatiek bij de dorpsderby hoor, blauw (Spakenburg) en Rood (IJsselmeervogels) zijn echt aartsvijanden van elkaar !!

Ik kan morgen helaas niet komenmoet werken.....beveiliging bij dorpsderby Spakenburg-IJsselmeervogels.....
was het helemaal vergeten...maar moet vandaag voor straf door de straat gaan lungen :O
en er lekker zelf over beginnen ook. ik zeg filmpje!lol gaat lachen worden want ik ben evenwichtsgestoord en doe daarom nooit lunges eigenlijkHeb ook wat steken in rechter knie dus me knee brace omgedaan kijken of dat wat helpt. Laatste training op events dus ga zeker alles geven wat me lichaampje nog kan geven
![]()

was het helemaal vergeten...maar moet vandaag voor straf door de straat gaan lungen :O

Zo word je nooit sterk JW. Even een reservelijst met werknemers maken voor zaterdagen.
Jep. Je bent welkom. Vandaag was echt de bom. 135 log en 410 yoke. It was a good day.