XXL Nutrition

Raw Power Baarn 2010

Ik kan morgen helaas niet komen :( moet werken.....beveiliging bij dorpsderby Spakenburg-IJsselmeervogels.....

succes met de spakenburg hooligans jw!

• Topic Starter Topic Starter
was het helemaal vergeten...maar moet vandaag voor straf door de straat gaan lungen :O

lol gaat lachen worden want ik ben evenwichtsgestoord en doe daarom nooit lunges eigenlijk :P Heb ook wat steken in rechter knie dus me knee brace omgedaan kijken of dat wat helpt. Laatste training op events dus ga zeker alles geven wat me lichaampje nog kan geven :)

lol gaat lachen worden want ik ben evenwichtsgestoord en doe daarom nooit lunges eigenlijk :P Heb ook wat steken in rechter knie dus me knee brace omgedaan kijken of dat wat helpt. Laatste training op events dus ga zeker alles geven wat me lichaampje nog kan geven :)

En dan zeiken over hoe ik onstabiel ben? :)

ik ben zaterdag eindelijk een keertje vrij volgend weekend... gaan jullie dan trainen hoop het wel

• Topic Starter Topic Starter
Jep. Je bent welkom. Vandaag was echt de bom. 135 log en 410 yoke. It was a good day.

ik...ben...gesloopt allemaal dankzij Gijs

het klopt wat ze zeggen. iedereen die daar komt zet meteen allerlei vette PR's zonder al te veel moeite ;)

Ik kon helaas niet komen.. tegen de tijd dat ik weg was bij de makelaar, was het al 15.00!

Volgende week ben ik wel present.

nice workout idd ! Tot volgende keer

Zo word je nooit sterk JW. Even een reservelijst met werknemers maken voor zaterdagen.

Ik weet het baal ervan, en inderdaad ga ik reserve's inplannen voor de zaterdagen.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Jep. Je bent welkom. Vandaag was echt de bom. 135 log en 410 yoke. It was a good day.

Wauw 135 log !! en 410 yoke, je blijft maar PR's maken !! supermens...

koele fotos ook

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven