MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

Ik kom ook, anders word het niks meer met mij....

• Topic Starter Topic Starter
Update zat 17/4

-Ik
-Frenkpie
-evt Chopperbob
-Markkos
-Marcelis en maat
-Unclez[/QUOTE]
-De Graaf (op straffe dat ie voor me kookt als ie niet komt:rolleyes:)

Wietse ook toch ?? Enne JW als je niet komt kook je ook voor mij. En als je wel komt, kook je ook voor mij !

Ik misschien ook beetje ondervoorbehoud wat me vriendin wilt doen....Wilde een fiets tochtje doen (burgelijk, maar voor mn knie wel wijzelijker....), maar als die geen fiets hier heeft houdt het snel op :P

Ja zeg lastige keuze idd. Een fietstochtje of een uberbrute training ik zou het ook een lastige vinden:rolleyes:

Ze loopt al maanden te zeuren, van je neemt nooit vrij voor ons alleen maar dat stomme getrain ....:P

Geniale foto's :D

Skinnie kan me rug op :P

Net bericht dat Hieke wellicht idd met broertje van Wietse zouden komen als Wietse zelf niet zou gaan. Ik wacht het af maar het wordt wel een mooie groep zo.

Net bericht dat Hieke wellicht idd met broertje van Wietse zouden komen als Wietse zelf niet zou gaan. Ik wacht het af maar het wordt wel een mooie groep zo.

miss pas ik nog in de kofferbak van die geile honda :roflol:
zal es ff kijken of ik mag van me baas!

wordt weer gezellig!

Ik misschien ook beetje ondervoorbehoud wat me vriendin wilt doen....Wilde een fiets tochtje doen (burgelijk, maar voor mn knie wel wijzelijker....), maar als die geen fiets hier heeft houdt het snel op :P

Doe je een fietstocht door de zuidbuurt of door het oeverbos, totdat je toevallig per ongeluk bij Atlantis aan komt :D

Hmm, ik word helaas een optioneeltje komende Zaterdag. De kans bestaat dat ik met mijn zwager naar de pijn-poli moet die dag.
Weet ik waarschijnlijk Vrijdag pas zeker dus ik laat het nog weten, maar voorlopig lijkt er een streep door mijn naam te komen.

Terug
Naar boven