Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

Zaterdag trainen dan ben ik er gewoon bij. Wil verdomme weer eens knallen op de yoke!!! En een zieke medley wil ik ook doen want me conditie zuigt nog altijd, wil alleen kijken of ik met de medley erop vooruit ben gegaan door het gezwem van afgelopen tijd. :D
RPB > werk.

Als t zaterdag is, ben ik er gewoon bij.. zondag gaat niet lukken.

Wat ga je vrijdag doen Gijs?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
Geen idee wat ik ga doen..

Heb je ideeen dan. Ik bel ook nog mijn broertjes even. We kunnen Arnhem in of naar Utrecht of ........

In ieder geval ben ik weer wat bezig, reed langs de ijzerhandel en wat zooi uit oud ijzer getrokken.

Dit gaat een roman chair squat worden.
Afb038_1.jpg

Dit vond ik wel gaaf maar zal ik nog even moeten verstevigen anders gooien we het wal krom denk ik. Natuurlijk als apollons axle.

Afb037.jpg

good stuff Gijs

Haha damn man je blijft maar bezig. :thumbs:

Hahaa! Nice dan!

oh mijn god wat een mooi speelgoed :O
ben blij dat ik vandaag besloten heb om na 22mei om de week naar Baarn te willen komen voor een StM training :D

Zo'n appolons axle zou wel uber cool zijn :p !

En dan met 60 mm axle erin :O uber geyl!

vet man! wat wegen die wielen per stuk?

Geen zin om in Vlaardingen mee te doen ?

Geen idee wat ik ga doen..

Heb je ideeen dan. Ik bel ook nog mijn broertjes even. We kunnen Arnhem in of naar Utrecht of ........

Ja lijkt me gezellig man! ik heb nog niets in de planning staan... ennuhh, mooie shit weer gijs ! Ik kijk vooral uit naar de roman squat ! Eindelijk m'n quads eens goed aanpakken :)

ik nix :o

• #1.038
Geen zin om in Vlaardingen mee te doen ?

Nee.

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Afb039.jpg

Alstublieft Frank. Hij is al operational. Werkt perfect, ga hem alleen nog wel even mooi afwerken enzo. Is nog niet helemaal naar mijn smaak, maar de elektrodes waren ook op.

Zo snel gemaakt en toch zo ****ing mooi. :eek:

• #1.040
Ach had gewoon wat oud ijzer en zo leek het wat. Ik ben redelijk technisch. Dwarsbalk van een oud buikspierbankje gehaald en zo is de voetensteun en de achtersteun beide verstelbaar. Zelfs nog wat doppen kunnen scoren van die oude bank en dus ook nog beetje voor de afwerking. Denk dat ik de achterste dwarsbalk er ook nog afslijp en er een 5x5 op zet want daar heb ik dan ook doppen voor. Is net weer wat mooier.

Terug
Naar boven