MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

Ach had gewoon wat oud ijzer en zo leek het wat. Ik ben redelijk technisch. Dwarsbalk van een oud buikspierbankje gehaald en zo is de voetensteun en de achtersteun beide verstelbaar. Zelfs nog wat doppen kunnen scoren van die oude bank en dus ook nog beetje voor de afwerking. Denk dat ik de achterste dwarsbalk er ook nog afslijp en er een 5x5 op zet want daar heb ik dan ook doppen voor. Is net weer wat mooier.

Vind de dwarsbalk inderdaad een beetje vaag uitzien maar het ziet er stevig uit in ieder geval. :p

Gaat er zaterdag gebeest worden @ RPB G?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
Ik heb het nog even in beraad maar ik denk dat het idd zaterdag gaat worden. Meer mensen zeggen nu in ieder geval za.

zondag zou ik ook nog wel kunnen... denk dat ik zaterdag er niet veel van ga bakken als we vrijdag de stad in gaan, G ;)

Ziet er goed uit gijsie!! Bel je vanavond even over donderdagavond/vrijdag!

• #1.046
zondag zou ik ook nog wel kunnen... denk dat ik zaterdag er niet veel van ga bakken als we vrijdag de stad in gaan, G ;)

Als we ons inhouden qua alcohol gaat het wel lukken maat. En kreeg net bericht van zeer sterke jongen van de sportschool die komt ook mee doen op zaterdag, dus wordt zaterdag.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Ziet er goed uit gijsie!! Bel je vanavond even over donderdagavond/vrijdag!

Ik ga met Frank zoiezo Utecht in. Ga je ook mee de markt over, lekker schumen!

• #1.048
Oke wie komen er dus zaterdag:

-Gijs
-Frank
-Davy (jongen uit de gym die aan bankdrukwedstrijden doet (200+)
-Fawaz (Minotaures)
-Jorrit (Spencer)
-Wietse (Ijzerverslaafd)
-Peter

Laatst bewerkt:
miss wil ik komen met peter,als dat ok is ;)

komende 2 weken moet ik op zaterdag helaas mijn halt shit gaan doen volgens mij.
dus optie zondag zou voor mij uitstekend zijn :P

Zaterdag ga ik:

Log of Axle
Yoke ( 280?? )
Deadlift
Misschien stone
Tricepzz en Bicepzz

Zaterdag ga ik:

Log
Yoke
Deadlift
Medley (?)
Axle Curls (ben nieuwsgierig hiernaar)
Abs vs Bands :D

• #1.057
Whoehhoehoe jeppdiejep

AAHHHHHHHHH (schuifpui dicht) ................... (schuifpui open) AAAAAAAAAAAAAAAAH

illegaal vuurwerk afgestoken! volg de logjes is... mawfukking max alleen maar hier voor de e-props

maw****ing max werkt 50 uur in de week, hangt 8 uur in de sportschoo,l heeft een vrouwke en daarnaast eet en slaapt mawfacking max de overige tijd dat die heeft... je mag het een eer noemen dat ik jou logje volg !

Ik zit helaas in de nachtdienst Gijs, dus ik kan er niet bij zijn.

Terug
Naar boven