Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
hoe maak je zown ding??..en mocht iemand zown ding voor me willen maken hoeveel zou dat dan kosten??..ik ga alle in mn macht gooien om ook zown ding te hebben..somebody inform me please

Er zijn 2 mogelijkheden om zo'n dumbbell te maken Mo, maar bepaal eerst het gewicht dat je hem wilt hebben.

Stel je wilt een 50 fat dumbbell dan kun je bv zoeken naar een 2e hands dumbbell van 48kg. Je schroeft deze uit elkaar en pakt een heel dikke buis van 50 of 60mm. Deze doe je om het originele handvat en schroeft vervolgens de dumbbell weer in elkaar. Vastlassen en hoppa je dumbbell is zo'n 50kg. Probleem is dat je afhankelijk bent van wat er wordt aangeboden.

Optie 2. Je koopt een partij 50mm schijven en een stuk 50mm massief staal haal je bij een willekeurig constructiebedrijfje weg. Doe zoveel gewicht erop als je wilt en vastlassen. Kosten zullen hier zo 2 tientjes voor het staal zijn en 0,75 tot 1 euro de kilo voor schijven. Als je zelf kunt lassen zou een 60kg dan bv 75 euro kosten.

Bij mij waren de dumbbells gedoneerd (kennis) en de schijven van Frenkpie gedoneerd. Alle drie de dumbbells hebben me nog geen 10tje samen gekost:D (Maar wel veel tijd......)

Ik heb ook nog een in elkaar zet fat dumbbell daar kan tot 100 op alleen de schijven draaien dan en dat maakt het nog lastiger.

WTF roken die Limburgers ?
Hier weer een Limburgs portretje !

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:

is er zaterdag ook training?Dat wil Peter graag weten.

• #1.103
Nee Wietse omdat ik zondag wedstrijd heb.

Gijs veel succes zondag man, ik zal in gedachte je aanmoedigen!

Ik ga proberen zondag ook nog even te komen kijken.

succes gozer :) hopelijk plaats jij je bij deze wedstrijd

Succes Gijs! Go kick some ass:)

Succes, ben zeer benieuwd naar die squat!

hey gijs, wil ff kwijt aan je dat je een voorbeeld ben in de sterkste man wereld.
top dat je me coachte bij de yoke.

dat maakt de ze sport zo leuk het respect naar elkaar. (geweldig)

op naar eindhoven. Dennis.

Is het zaterdag knallen Gijs?

• #1.111
Ja donderdag nog voorronde en dan zaterdag weer training hier. Ik zie wel wat ik doe. Mss doe ik zelf wel lekker UB ofzo

dude jij bent insanee...dat klinkt als science ouwe ....kheb die dumbbell ff aan me pa laten zien..en hij heeft wel es het 1 en ander aanelkaar gelast in zn leven en hij zou me ermee helpen...bij wout liggen wel lekkere zware dumbbells die je leuk in medleys kan stoppen...maar eentje erbij met dikke grip uitdaging is altijd leuk;)..,maar jij bent wel zwaar up in to this haha

en oja kan je een dumbbell uitelkaar schroeven??..waarkmee train zijn vaak zo gesmeden ofzo

Laatst bewerkt:
  • #1.114
dude jij bent insanee...dat klinkt als science ouwe ....kheb die "dumbbell">dumbel ff aan me pa laten zien..en hij heeft wel es het 1 en ander aanelkaar gelast in zn leven en hij zou me ermee helpen...bij wout liggen wel lekkere zware "dumbbells">dumbels die je leuk in medleys kan stoppen...maar eentje erbij met dikke grip uitdaging is altijd leuk;)..,maar jij bent wel zwaar up in to this haha

en oja kan je een "dumbbell">dumbel uitelkaar schroeven??..waarkmee train zijn vaak zo gesmeden ofzo

Nee in principe kan elke dumbbell uit elkaar het wil wel eens voorkomen dat een hardcore school dumbbells vanaf 40kg en hoger vastlast tegen ongelukken.
En ja idd ik ben helemaal in to this...

Dadelijk even knutselen aan mijn true logs:)

Nee in principe kan elke "dumbbell">dumbbell uit elkaar het wil wel eens voorkomen dat een hardcore school "dumbbells">dumbbells vanaf 40kg en hoger vastlast tegen ongelukken.
En ja idd ik ben helemaal in to this...

Dadelijk even knutselen aan mijn true logs:)

haha hard..zo hoort et..tue logs...slaterlogs??

Ik ben zaterdag ook weer van de partij.

• #1.117
Update ik heb weer een investering gedaan om RPB weer een stapje dichter bij mijn uiteindelijke visie te brengen..

De nieuwe kroonjuwelen:

50 kg plates van Berg . Het gerucht gaat dat hier na de 2e wereldoorlog een complete pfanzerdivisie voor is omgesmolten, true story..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Och wat zijn ze mooi he:)

Dan nog 4x een stel 25 plates (mooie dunne, gebruikt voor pl wedstrijden)

En een van de logs is alweer een klein stapje verder.

Laterz

handig die 50kg plates :) lekker snel de yoke e.d. mee te vullen

Howwwwwly shit ! Nice going Gijs.. en idd lekker hardcore uitstraling die schijven!

me bro vraagt of er zaterdag nog gepompt wordt?!

Terug
Naar boven