MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

haha ****ing bruut ding

Inderdaad, nog Bad Mofo op graveren en die is gewoon compleet. Zieke ding Gijs. :p

nice!

Dus jij denkt dat deze die titel nog niet verdiend. Laat ik het zo zeggen, ik denk dat een fietshelmpje bij deze niet meer werkt, je kunt alvast nadenken over de tekst op je grafsteen.

ik ben van mening dat deze circus DB die naam nog niet verdiend. kan vast wel een andere stoere naam verzinnen zoals The Skullcrusher ofzo. Maar de echte top naam is voor 1 die 80-90kg weegt zoals Jimmy heeft. En zoals Poundstone heeft. Dat zijn pas echt zieke dingen, je bent dan zelf ook een sick mofo en niet alleen die DB en dus toepasselijker hehe.

Laatst bewerkt:
ik ben van mening dat deze circus DB die naam nog niet verdiend. kan vast wel een andere stoere naam verzinnen zoals The Skullcrusher ofzo. Maar de echte top naam is voor 1 die 80-90kg weegt zoals Jimmy heeft. En zoals Poundstone heeft. Dat zijn pas echt zieke dingen, je bent dan zelf ook een sick mofo en niet alleen die DB en dus toepasselijker hehe.

:rolleyes: ohh broeder
press hem maar eens eerst, dan mag je verder praten.

+/- 70 kg

Laatst bewerkt:

Haha wat maakt het nou uit man?

hoe maak je zown ding??..en mocht iemand zown ding voor me willen maken hoeveel zou dat dan kosten??..ik ga alle in mn macht gooien om ook zown ding te hebben..somebody inform me please

Voor Falstyr is er maar 1 'Bad Mother****er': Satan.

WTF roken die Limburgers ?
Hier weer een Limburgs portretje !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha die middelste is Frenkpie toch he? Best goed getekend!

gijs is het deze week op zondag trainen?

owjah. :D

Terug
Naar boven