- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij denkt dat deze die titel nog niet verdiend. Laat ik het zo zeggen, ik denk dat een fietshelmpje bij deze niet meer werkt, je kunt alvast nadenken over de tekst op je grafsteen.
Geef der eff een goede beurt, heeft ze weer genoeg aandacht gehad. Of gaat dat niet als je eenmaal getrouwd bent?
ik ben van mening dat deze circus DB die naam nog niet verdiend. kan vast wel een andere stoere naam verzinnen zoals The Skullcrusher ofzo. Maar de echte top naam is voor 1 die 80-90kg weegt zoals Jimmy heeft. En zoals Poundstone heeft. Dat zijn pas echt zieke dingen, je bent dan zelf ook een sick mofo en niet alleen die DB en dus toepasselijker hehe.
ohh broederik ben van mening dat deze circus DB die naam nog niet verdiend. kan vast wel een andere stoere naam verzinnen zoals The Skullcrusher ofzo. Maar de echte top naam is voor 1 die 80-90kg weegt zoals Jimmy heeft. En zoals Poundstone heeft. Dat zijn pas echt zieke dingen, je bent dan zelf ook een sick mofo en niet alleen die DB en dus toepasselijker hehe.
Voor Falstyr is er maar 1 'Bad Mother****er': Satan.

Voor Falstyr is er maar 1 'Bad Mother****er': Satan.
WTF roken die Limburgers ?
Hier weer een Limburgs portretje !
[Link niet meer beschikbaar]