XXL Nutrition

Raw Power Baarn 2010

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Nieuw speelgoed. Deadliftbak. I had a dream en ineens zag ik de mogelijkheid zich voordoen. De nieuwe yoke kan tegelijk perfect dienst doen als deadliftbak. Door de assteunen ook nog op hoogte verstelbaar.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

sweet! wil je die straks doen of regular deads? chreizler komt trouwens ook gezellig mee als dorpgenoot

• #1.583
We gaan natuurlijk dat ding uittesten!

cool :)

We gaan natuurlijk dat ding uittesten!

mooi, daar heb ik ook wel meer zin in dan regular deads :D

ik ga nu men biefstukjes, eieren en yoghurt naar binnen rammen, daarna de chreizmeister ophalen en daarna komen we eraan!

hoohoo! :D

Mega vette multifunctionele yoke. Als je ruimte te kort komt wil ik me beschikbaar houden om je oude yoke over te nemen. ;)

je moet wel effe je band oppompen G!

he kan je hier niet op een vergelijkbare manier een viking press van maken?

bijv. de onderkant van de yoke op pallets zetten, en dan je squat rack als standaard gebruiken bij de stang

****ing sweet, mooi kleurtje ook!

bijv. de onderkant van de yoke op pallets zetten, en dan je squat rack als standaard gebruiken bij de stang

squat rack kan niet naar buiten als ik me niet vergis? of anders moet dat steeds naar buiten. want pressen gaat niet binnen

Het lasapparaat doet het weer hoor.. goed bezig kluskonijn!

Mooi!

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Nice!

• #1.595
Mega vette multifunctionele yoke. Als je ruimte te kort komt wil ik me beschikbaar houden om je oude yoke over te nemen. ;)

FAT CHANCE!

Dat is een superding. Belachelijk sterk qua materiaal. 60mm bovenbuis. Verstelbaar en neemt nauwelijks ruimte in beslag. Er zal niet zo snel wat weggaan hier. Zoek eerder een grotere ruimte.

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Daar zit ik al op te broeden. Alleen is die maffe aan en uit knop van het lasapp alweer doorgefikt, en ook al mijn slijper! Ik wordt er gek van. Mss is er iets in de groep ofzo?

als je er een viking press van kan maken op zo'n manier, kan je er ook een soort squat machine van maken toch?

zoals in Almere?

Te ziek Gijs!

Wauw, goed verzonnen!! echt top !

• #1.599
Terug
Naar boven