MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

11:15 ben ik op t station in Baarn! tel: 0622286819

11.38 in Baarn :)

Zo laat??? ow ow ow!!!

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Moet ik op je wachten Mikey?

oke zou fijn zijn man

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

haha kan me brinta al bijna niet binnen houden :P

owkeej!! dan wacht ik ffies :) hou me maar op de hoogte! Ik ga nu de deur uit!! Tot zo.

Zojuist wakker geworden, kan pas rond 14:15 ongeveer in Baarn station zijn. Ik was van plan vandaag wat gym lifts te doen in RPB maar dat doe ik anders wel in de gym.
Excuse moi Gijs.

fawaz: je bent een heumeu!!!! Je heb wel wat gemist hoor :D

@ mijn medebeesten: mijn oprechte excuses voor mijn faalen vandaag! Ik zal het goed maken :D

heeey hansje

vond je wel dat je idd wat stilletjes was maarjah we hebben alemaal wel is een slecht dag

ps meenden jij nou dat over die hal waar ik het over heb gehad :p heb topic der over geopent:d

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

heeey gijs

echt weer supper getraint

ubber sicke medly neer gezet gijs:eek:

Laatst bewerkt:
Jah was echt k*t maja je heb pieken en dalen he!! Piek de laatste tijd erg veel dus een dal mag ook wel eens! Nu lekker deloaden en dan komt het weer goed! Jah ik ben meestal wel serieus al kom ik praktisch nooit zo over :P hjahahahaha!

Net wat filmpjes gezien van vandaag, echt dikke shit daar die hele straat vol met zandzakken en sleds en tires, het begint bij mij gewoon te kriebelen als ik iedereen zo bezig zie in Baarn :p Goede sfeer, veel man iedereen coached elkaar, zo hoort het te zijn. Echt top, niks anders dan props voor RPB:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.653
Thanks Dennis. Langzaam aan proberen de droom werkelijkheid te laten worden. We zijn goed op weg. Ooit staat er een DeFranco's gym maar dan RPB.

ik word lid:p

Goed bezig daar in Baarn lees ik wel.
Ben bezig mijn kracht weer wat op te bouwen (vooral op de squat, deadlift) en wil binnenkort ook weer eens aan strongmenonderdelen beginnen. Heb in het verleden al het een en ander gedaan op dat gebied.

@gijs heb je niet eens meegedaan aan een bankdrukwedstrijd in Joelsgym in amsterdam?
in 2007 was dat geloof ik. Ik heb daar ook aan meegedaan toen.

• #1.656
je moet wat voor je sport over hebben en ik ben bereid om 300km (nou misschien iets minder) te reizen als het me dichter bij mn doel kan brengen:cool:

• #1.659
Onze stone is gestolen. Hij lag vanmorgen niet meer in de voortuin:eek:
Ik zal nog even in de buurt kijken vanmiddag want ik kan niet geloven dat iemand hem in een auto heeft geladen!

En anders graag marktplaats etc in de gaten houden en als er iets wordt aangeboden qua betonnenbal voor een siertuin ofzo mij even inlichten.

Ik hoop dat het een geintje is en ik hem vanmiddag vind

Wtf, wie steelt nu een betonnen bal van 105kg ???

Terug
Naar boven