Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

damn, trieste zaak.

Goed bezig daar in Baarn lees ik wel.
Ben bezig mijn kracht weer wat op te bouwen (vooral op de squat, deadlift) en wil binnenkort ook weer eens aan strongmenonderdelen beginnen. Heb in het verleden al het een en ander gedaan op dat gebied.

@gijs heb je niet eens meegedaan aan een bankdrukwedstrijd in Joelsgym in amsterdam?
in 2007 was dat geloof ik. Ik heb daar ook aan meegedaan toen.

Ja en ik ook :D in ons ouwe sportschooltje :D

Onze stone is gestolen. Hij lag vanmorgen niet meer in de voortuin:eek:
Ik zal nog even in de buurt kijken vanmiddag want ik kan niet geloven dat iemand hem in een auto heeft geladen!

En anders graag marktplaats etc in de gaten houden en als er iets wordt aangeboden qua betonnenbal voor een siertuin ofzo mij even inlichten.

Ik hoop dat het een geintje is en ik hem vanmiddag vind

WTF!!!!!!!!

Ziek ouwe, die jat je natuurlijk niet zomaar dus denk dat t best kan dat die ettertjes hebben lopen klooien!!! ( had ik ook gedaan namelijk als ik hun was :p ) hoop dat tie terecht komt man en anders bouwen we wel nieuwe ;) dat dan weer wel!

idd T mos gaat goed komen ander sponseren we wel wate toch komt wel goed het liefst gewoon die bal terug

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.684
Net door de buurt lopen speuren. Geen teken van de bal. Het is echt serieus blijkbaar. De buren hebben ook niks gemerkt. Wat een k*tstreek dit!

Trieste zaak Gijs!
Hopelijk vind je het snel terug anders gaan we gewoon met de pet rond.

heb altijd nog een 18" mal ter beschikking indien nodig

Vanavond op sbs 6: Publiciteitsstunt met betonnen bal zet RPB op de kaart.

Ook helemaal geen rol sporen ofzo! Dan moet iemand m gelift hebben maja wie doet dat ff!! Heeft niemand m in de schuur gerold ofzo??? Ja je weet t nooit :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De situatie is eigenlijk echt niet grappig, maar die tekening :roflol:

echt he!!

Moet je maar niet met zo'n lichte steen trainen :p

voortaan toch maar even screenen die komt trainen...

Dat zou toch vreselijk laag zijn als het een bekende is. Kan me dat werkelijk niet voorstellen.

njah het zijn niet alleen maar bekende natuurlijk, volgens mij zijn er ook zat eendagsvliegen die komen trainen bij Gijs.... en sowieso iedereen heeft een mond, dus zat mensen die het te horen krijgen. bij die mensen kunnen er best zitten die niet op het forum komen, toch op deze shit trainen en denken: "yo.. ff steentje oppikken bij die pipo waar ..... het laatst over had"

mensen doen lage dingen, mark.

maar goed, het kunnen ook best local kiddos zijn geweest... wij deden hier vroeger iets wat we "intratuinen" noemde, lekker lazarus allemaal tuinen leeg halen en die shit bij iemand anders aan de andere kant van het dorp in de tuin pleuren. zo'n 105 stone lijkt zwaar, maar alstie rolt, roltie wel

maar goed... zo kunnen we natuurlijk 1000en theorieën verzinnen, fact is dat we op de look out moeten zijn voor die steen

Laatst bewerkt:
Weet niet hoe zwaar dat ding is maar hoe krijg je het voor elkaar om dat ding ongezien en ongehoord mee te nemen??
Ligt hij niet ergens in een heg of struik?

Als je 's nachts met een pickup aan komt rijden en een sterke gast bent lijkt me dat geen probleem. Ik zou er iig niet wakker van worden.

En als het een 'grap' is van k*tventjes uit de buurt zullen ze hem wel weggerold hebben in de nacht.

volgens mij heeft starter20 het gedaan, weet veel te goed hoe het werkt!

Als je 's nachts met een pickup aan komt rijden en een sterke gast bent lijkt me dat geen probleem. Ik zou er iig niet wakker van worden.

En als het een 'grap' is van k*tventjes uit de buurt zullen ze hem wel weggerold hebben in de nacht.

inderdaad, zoveel geluid hoef je echt niet te maken.

volgens mij heeft starter20 het gedaan, weet veel te goed hoe het werkt!

:roflol:

Nou hij had het er laatst nog over om zijn auto te verlagen maar dat zou te duur zijn.

Check zijn kofferbak zeg ik!!!

daar had ik die plates al voor gekocht van Gijs. ik zag wel dat jij bezig was met stones maken... was een 2e stone maken te veel werk, mark?

Terug
Naar boven