Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

Ik wil komend weekend ook weer komen, zaterdag of zondag trainen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Waarom doen jullie incline logpress, heeft die veel carryover naar de normale log ?

Die doen we na gewone logpress omdat:

1 We zo een groter volume presses kunnen doen
2 Er geen druk op de spine staat en er met OH en yoke etc al zoveel stress op de spine wordt uitgeoefend
3 Het een stuk meer carryover heeft dan bv gewone barbell inclines door de grip.
4 Het een toffe oefening is, en ook dat is wat waard.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Ik wil komend weekend ook weer komen, zaterdag of zondag trainen?

Ga maar uit van zaterdag. Ik denk dat we dan open zijn vanaf 11u. Frank wil vroeger komen en ik vind het best. Iedereen mag trouwens zelf beslissen of ie dan ook 11u of 12u wil komen hoor. We trainen toch meestal wel een uur of 4;)

ik ben der ook bij zaterdag komt goed uit zondag versite hahaha ik ben der rond half 12 :D

• #1.884
Is goed Jaimy en heb je voor mij een telnr voor die tire? Ik vind het wel interressant. Zoals je weet is het bij mij niet de explosiviteit maar zal ik me meer moeten concentreren op kracht dus een zwaardere tire zou mss wel een mooie aanvulling zijn.

veel nieuwe mensen @RPB of niet?Wie zijn al die chokoboys?

• #1.886
Ja er heeft een beetje een wisseling plaatsgevonden ondertussen ja. Jongens van het eerste uur zoals Chopper, Neonak, Jopthelis etc zien we wat minder maar ondertussen hebben we echt een vast club die er bijna echt altijd is en een groep die zeer regelmatig komt. Altijd wel goed voor een groep van zo'n 7a8 man. Erg leuk en motiverend vind ik.

gijs ik ga mailen voor je oke dan zorg ik ervoor dat ik hem wel kan ophalen met jou als je dat goed vind

damn... neonak... zou die nog leven?

Ja er heeft een beetje een wisseling plaatsgevonden ondertussen ja. Jongens van het eerste uur zoals Chopper, Neonak, Jopthelis etc zien we wat minder maar ondertussen hebben we echt een vast club die er bijna echt altijd is en een groep die zeer regelmatig komt. Altijd wel goed voor een groep van zo'n 7a8 man. Erg leuk en motiverend vind ik.

Gijs! Ja ik had toen nog gezegd dat ik zou komen maar ben te druk geweest afgelopen zomer met partyen, van de zon genieten en alcohol drinken. Ook niet verkeerd uiteraard maar dit kwam mede door een mindere motivatie en met name geen LB motivatie. SM onderdelen doe ik al een tijd niet meer onderhand. Ben nu weer goed bezig met LB dus op de planning staat nog steeds een bezoekje aan jou. 170 frontsquat met nagellak is dan mijn doel ;)

Overigens respect voor de gasten die elke weekend heen en weer reizen (young gun en deadlift kid bijv.).

Laatst bewerkt:
of ik nou in de trein slaap of in me mest maakt ook niet zo veel uit he ;)

• #1.891
Was ook niet zo van: He gasten waar blijven jullie nou? Maar meer voor de mensen die er in de vorige 2 jaar wel eens bij waren van hoe en wat nu. En een 170 FSQ yeah buddy lijkt me tof!

Tof dat je weer komt Joppie! We hebben jou en je nagellak gemist :D

zaterdag heben we bij rpb 450 440 tyer hahah

heb ik even voor rpb gefixst

****ing vet! Heel erg relaxed Jaimy ! Jij krijgt een extra bakkie pleur zaterdag :D

ow wacht, jij drinkt geen koffie...Dan moet je het maar doen met onze dankbaarheid, haha.

Laatst bewerkt:
komende zaterdag ME tire flips dan.

Zo ik ben benieuwd wie dat kreng gaat flippen, volgend jaar zal ik ook is een poging doen :)

Is wel klote nu dat ik altijd op zaterdag werk, ik moet wat proberen te regelen.

mike kerol ga eerst dez tyer leveren en me eigen ophalen dan zal ik even goed wordje vor je gaan doen oke gr

• #1.899
****ing vet :D al gaat ik m niet flippen komende tijd :(

Terug
Naar boven