MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

Onze hond tijd ook al van jongs af aan met me pa met de auto ambulance mee.

Mja ben bijna in baarn.. Heb alweer geen minootje in de trein gezien.
Tot zo. Zijn er al mensen?

Ben in de middag weg naar me tante's verjaardag, dus dan had ik misschien 1-2 uur kunnen trainen. Lijkt me niet echt ideaal aangezien ik al 4 uur heen en weer reis.
Sorry was vergeten dat me tante het naar vandaag verschoof.

:roflol:

Net van me ouders vernomen dat we rond een uur of 1 al weggaan dus een training zat er sowieso niet in. :(

Ben in de middag weg naar me tante's verjaardag, dus dan had ik misschien 1-2 uur kunnen trainen. Lijkt me niet echt ideaal aangezien ik al 4 uur heen en weer reis.
Sorry was vergeten dat me tante het naar vandaag verschoof.

Haha ik volg dit topic niet echt, maar elke keer als ik dan toch kijk zie ik dat je weer niet kan komen naar RPB en dat je dat op het moment zelf maar laat weten. Misschien eens een agenda kopen ;)

heeey mensen net weer terug bij rpb weer lekker wezn knallen zo lekker eten bij de wok
en voor de mensen die keertje traien willen op 15.000 kg vrachtwagen bij ons kan dat ook allen touw en harnas fixen en dan efen dagje vrachtwagen trekken :D

Ik nog tot half zeven treinen..
Dan thuis kijken hoe me grote teen eruit ziet. Heb nog niet gekeken :roflol:

Hoe was chocoteddy op de anti-ecto unit?

Very nice die log ubber dik chocoteddy. Vond wel zwaar maar tog zekker 120a125 easy

heeey mensen net weer terug bij rpb weer lekker wezn knallen zo lekker eten bij de wok
en voor de mensen die keertje traien willen op 15.000 kg vrachtwagen bij ons kan dat ook allen touw en harnas fixen en dan efen dagje vrachtwagen trekken :D

wil ik wel !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.874
een lekker vrouwtje was het toch?

zekker een beest komen telkens meer beesten bij rpb chocodaddy bigone me 2 bigone hahhaah

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

mike kan jij me die filmpje stuuren via me msn jaimyschuurman16@hotmail.com of zet jij hem op youtube dat ik hem kan vinden

Waarom doen jullie incline logpress, heeft die veel carryover naar de normale log ?

Terug
Naar boven