AndroidHealthClinic

Raw Power Baarn 2010

Zondag, cool, hopen dat het weer mee zit dan.

ah lekker man zondag.
dan kan ik ook komen :D

mooi ! Zondag komt voor mij nu ook beter uit.. heb vrijdag vrijgezellenfeest van mijn broer (in t mooie zuiden).

Mannen zou graag weer komen maar helaas is het de komende weken financieel niet mogelijk helaas zoals het er nu uitziet :( maar ik kom zeker weer als het beter gaat :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.947
Hoezo niet kleine boef!

Ik kan je wel komen oppikken zondag? Nemen we meteen die stone mee. Is die er ook eindelijk. Je moet dan wel weer terug met de trein.......

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

mooi ! Zondag komt voor mij nu ook beter uit.. heb vrijdag vrijgezellenfeest van mijn broer (in t mooie zuiden).

Gezellig!

gijs heb rpb stikker voor je gemaakt witten :D
goed he hahahah ;p

Dennis, deze week is het zondag. Zaterdag moet ik in de ochtend broertje verhuizen en daarna ben ik ergens mistery guest...........

oke jammer zondag kan ik helaas niet,.:(

ik kom zeker een keer mee trainen ik wil wel eens zien waar al die talenten trainen..

gr dennis

• #1.951
Jammer Dennis, vind het echt super gezellig als je een keer komt meetrainen. Maar ja ik had zaterdag al afspraken gemaakt....... Eerst help ik mijn broertje mee verhuizen en dan naar papendal.

Jammer Dennis, vind het echt super gezellig als je een keer komt meetrainen. Maar ja ik had zaterdag al afspraken gemaakt....... Eerst help ik mijn broertje mee verhuizen en dan naar papendal.

komt goed. veel succes zaterdag dan maar. verhuizen! kan een training opzich zijn

heeft iemand al een strijdplan

log of axle OH. denk axle
farmers
yoke
tire
conditie

deadlift vs bands
yoke
misschien farmers
tire
medley
upper back pompen

ik kom zondag ook een kijkje nemen :D

(en mezelf waarschijnlijk helemaal kapot maken)

Veel OH.

110 log
380 yoke
150 farmers
450 sled

• #1.960
Terug
Naar boven