Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

internet stats he!!!!
moet toch een keer beginnen met faken!

Hoezo niet kleine boef!

Ik kan je wel komen oppikken zondag? Nemen we meteen die stone mee. Is die er ook eindelijk. Je moet dan wel weer terug met de trein.......

Je bent te goed voor deze wereld Gijsje :) zullen we dat volgend weekend doen? Heb ivm de situatie dit weekend andere plannen gemaakt! Hopelijk heb ik tegen die tijd ook wat meer uitsluitsel over de verdere financiën, ben nog student he :p en zit te wachten op loonsverhoging die al een maand uitloopt dus gaat een beetje k*t nu!! Maar dat komt wel weer goed :) nemen we die steen volgend weekend mee als t jou uitkomt ook! En tegen die tijd moet mn rug ook wel weer in staat zijn een wheelflipje te maken hoop ik :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.963
Is goed Hans.

Pv+ chocoteddy=present

• #1.966
Nice mannen, tot morgen dan! De koffie staat weer klaar. 12u is begin tijd

heeey gijs met jaimy even een vraag

ik wil voor mijn en chocoteddy mooien shits maken voor landgraaf zou ik de naam rpb mogen gebruiken op de shirt en met een loge voor op groetjes jaimy

Dat zou gangstah zijn, duo penotti from RPB! Ik zeg...doen!

• #1.969
heeey gijs met jaimy even een vraag

ik wil voor mijn en chocoteddy mooien shits maken voor landgraaf zou ik de naam rpb mogen gebruiken op de shirt en met een loge voor op groetjes jaimy

Zeker. Jullie trainen hier dus dat mag absoluut;)

Ben benieuwd hoe ze worden. Volgens mij echt gaaf.

heb geen idee hoe ze worden zullen zien prut wel wat aan :p eerst maar zien dat ik xxxl t sirtjes kan fixen :p hahaha :D

zou leuk zijn om ook shirts te kunnen maken voor de interested among us van RPB, en vraag je gwn wat centjes voor de shirts

wat bedeolje ja princce

iemadn iddeen voor shirtjes voor mijn en dezzz

ben pitten nu kijk morgen wel naar reacties

jooowwwwww

• #1.973
zou leuk zijn om ook shirts te kunnen maken voor de interested among us van RPB, en vraag je gwn wat centjes voor de shirts

Moet het logo nog een keer perfect maken. Maar voor gewone shirts heb ik wel al ideen hoor.

Voorop links op de borst: RawPowerBaarn

En achterop: Quitters never win winners never Quit!

of: "Losers always whine about their best, winners go home and **** the promqueen"

- Sir Sean Connery

komt goed gijs goed idd maak der wel vast voor landgraaf :d

dan kan je doen jah :p

mensen wat is een mooie logotje voor achter op tshurtje voor mijn en dess

bullkop of halter of wat help me :d kan ik ze maken
\

mensen wat is een mooie logotje voor achter op tshurtje voor mijn en dess

bullkop of halter of wat help me :d kan ik ze maken
\

Ik zou gaan voor het RDP-shirt (RealDutchPower) of voor GorillaWear-logo.
Maar als je een uniek shirt wilt kun je me altijd inhuren.

Terug
Naar boven