- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo niet kleine boef!
Ik kan je wel komen oppikken zondag? Nemen we meteen die stone mee. Is die er ook eindelijk. Je moet dan wel weer terug met de trein.......
zullen we dat volgend weekend doen? Heb ivm de situatie dit weekend andere plannen gemaakt! Hopelijk heb ik tegen die tijd ook wat meer uitsluitsel over de verdere financiën, ben nog student he
en zit te wachten op loonsverhoging die al een maand uitloopt dus gaat een beetje k*t nu!! Maar dat komt wel weer goed
nemen we die steen volgend weekend mee als t jou uitkomt ook! En tegen die tijd moet mn rug ook wel weer in staat zijn een wheelflipje te maken hoop ik 
heeey gijs met jaimy even een vraag
ik wil voor mijn en chocoteddy mooien shits maken voor landgraaf zou ik de naam rpb mogen gebruiken op de shirt en met een loge voor op groetjes jaimy

zou leuk zijn om ook shirts te kunnen maken voor de interested among us van RPB, en vraag je gwn wat centjes voor de shirts
of: "Losers always whine about their best, winners go home and **** the promqueen"
- Sir Sean Connery

. Ik zat te denken om ook nog een keer te komenmensen wat is een mooie logotje voor achter op tshurtje voor mijn en dess
bullkop of halter of wat help me :d kan ik ze maken
\