MuscleMeat

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
ging vandaag helemaal nergens over weer..pfff

• Topic Starter Topic Starter
Tof dat je er was Mo, die axle was aardig maf. Volgende keer wil ik die stones er ook op zien vliegen he!

jaah zowieso...kwas ook beetje benauwd voor mn rug, omdat ik deze week nog wel last had ervan..op een of andere domme manier remde mij dat een beetje ( opzich verstandig)..plus khebe cht te lang geen stones gedaan,,kmoet er ff weer inkomen..maar de volgende x alsk er ben..160 = reps.

Was ff lache in baarn gaan we vaker doen mo mensen met motivatie vooral jij gijs eigelijk ff te veel haha jammer dat me kuit knapte hij in toch echt wel ingescheurd maarja gelukkig bij het laatste onderdeel. volgende week bij wout nog ff alles voorbereiden voor sterkste man van noord nederland als me kuit weer heel is hopelijk.

Klote van die kuit man, hopen dat je snel herstelt.

Ja dat was klote Guido. Hopelijk herstelt het weer op tijd!

Ja thanks denk het wel het is nu de volgende dag niet echt dik en ook niet heel blauw we zien het wel ff een weekie rust en dan weer rustig proberen te trainen moet er gewoon bij zijn 10 april.

Heads up. In verband met de NCC op zaterdag is de training deze week op zondag!

Dus deze week zondag laat maar weten of je erbij bent.

zondag kan ook :P
moest zaterdag om 6 uur werken, hoef ik iig niet te haasten dus

ligt eraan hoe ik me voel na de new commers cup van zaterdag, als ik me goed voel kom ik ook, dan ga ik 135kg log atempten:)

haha doet me denken aan me deadlift pr 1 dag na de Oerzeeuw

Top! Ben zondag van de partij!

zondag? das mooi k*t vriend! zaterdag wordt het 22 graden en zondag gaat het regenen. Ga jij ook naar de NCC?

Laatst bewerkt:
Zondag zal ik helaas niet van de partij zijn! Ben net verhuisd en moet de boel nog aan kant maken :) en zondag komt hulp :D

Zondag is idd k*t... Zaterdag zou ik wel kunnen trainen!

Ik ben er zondag ook niet bij, en volgende week training in Papendal dusja. Die week daarna heb ik die wedstrijd dus word het eind deze maand wel weer tijd. :P

Gijs, bij deze, de 200 frontsquat (met belt) wil ik deze zomer bij jou doen. Onder jou toeziend oog met die mooie blonde lokken van je ;)

Gijs, bij deze, de 200 frontsquat (met belt) wil ik deze zomer bij jou doen. Onder jou toeziend oog met die mooie blonde lokken van je ;)

Dat is lief van je.

Maar eh ik was wel van plan om JW te coachen eigenlijk. Wie zegt dat het zondag gaat regenen?

zondag helaas niet, volgende keer op zaterdag weer!

Dat is lief van je.

Maar eh ik was wel van plan om JW te coachen eigenlijk. Wie zegt dat het zondag gaat regenen?

zover ik die rtl lullo's moet geloven zou t zaterdag 20-22 graden worden met zon en zondag begint t weer te regenen.

Zaterdag komt mij iig ook 100x beter uit. Ik weet nog niet of ik zondag kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven