Fitness Seller

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Houston we have a problem. Net gebeld door de gemeente. Er ligt een klachtenbrief uit de buurt over de trainingen op zaterdag. De voornaamste reden die wordt aangehaald is straatafsluiting. Nu ben ik zeer benieuwd hoe en wat verder maar natuurlijk geeft de gemeente geen namen. De mensen die goed ken in de straat kan ik mij niet voorstellen maar er zijn altijd mensen die wat verder in de straat wonen en er zich toch aan irriteren als het even duurt voordat bv de yoke opzij wordt gezet.

Ik ga het volgende doen. De trainingen gaan natuurlijk gewoon door maar waar we wat doen zullen we even anders moeten bekijken.

1 Alle OH activiteiten kunnen perfect plaatsvinden in de achtertuin. Ik zal er snel een platform neerzetten ook zodat het nog stabieler is. Dus log/axle/dumbbell/zwerfkei = achtertuin

2 Stones is al achtertuin dus geen probleem
3 Farmers in de steeg tegenover het huis net als vorige week ook dan staat er niks op de straat.
4 Tire in de steeg of om en om op de oprit
5 Deadlift in de garage, bakdeadlift op de oprit of in de tuin als anderen tire doen
6 Sommige medleys kunnen in de steeg maar het zal soms wat behelpen zijn.
7 Yoke? Nog geen idee dat is een probleem.
8 Hooggooien achtertuin

De straat is zo altijd vrij en als dat het probleem is dan zal dat volstaan echter als er toch een ondertoon is van overlast zal ik het wel weer horen....

Ik ga ook een brief opstellen en aan de gehele buurt ronddelen om eens de opinie te peilen en natuurlijk om mijn excuses aan te bieden voor eventuele overlast. Ook om aan te geven dat ik hard op zoek ben naar een locatie en met de vraag of het anders mss een mogelijkheid zou zijn om de parkeerplaatsen te kunnen gebruiken als de afsluiting van de straat het daadwerkelijke probleem zou zijn.

Verder ga ik natuurlijk haast maken met het zoeken naar een mooie locatie om ongestoord te kunnen trainen en nog verder uit te breiden

Beetje jammer dat ze niet gewoon in je gezicht komen zeggen dat ze er last van ondervinden en dan maar meteen de gemeente er bij betrekken. Lijkt wel alsof er nergens nog strongman getrained kan worden zonder dat iemand er over komt klagen. Maarja, beetje aanpassen aan de wensen van de omwonenden en zorgen dat je niets strafbaars doet, meer kan je niet doen.
Hopelijk blijven verdere klachten uit :)

Ik snap alleen niet zo goed dat het nu na 2 jaar ineens het 3e jaar zo komt. waarschijnlijk komt het van 1 iemand die zich er aan ergert. En idd het zou gewoon prettig zijn als die persoon naar je toe komt. Ik heb dat wel eens eerder gehad en dat is gewoon prima opgelost toen.

klote, gezeik altijd. hopen dat het zo voorlopig opgelost is.

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Ik snap alleen niet zo goed dat het nu na 2 jaar ineens het 3e jaar zo komt. waarschijnlijk komt het van 1 iemand die zich er aan ergert. En idd het zou gewoon prettig zijn als die persoon naar je toe komt. Ik heb dat wel eens eerder gehad en dat is gewoon prima opgelost toen.

missch maakt het uit dat er tegenwoordig meestal veel meer mensen per training zijn dan de voorgaande jaren?

Zou kunnen idd. Des te belangrijker dat we snel een mooie locatie vinden.

toch niet die toeterende dudes in die auto van dat filmpje?

je hebt een kenteken op film, ff checken wie ze zijn en ze opbellen?

edit: inderdaad jammer dat het niet gewoon recht in je gezicht gezegd word, maar wellicht verwachten ze een compleet ander karakter als ze je in trainingmode hebben meegemaakt. probably denken ze dat je gelijk schuimbekkend je vuisten door hun voorhoofd propt

Laatst bewerkt:
Heeft natuurlijk ook met vooroordelen te maken. Mensen zijn toch onder de indruk van de grote jongens die ieder weekend trainen en bang dat ze problemen krijgen wanneer ze je hier direct op aanspreken.

Ik vond het al zeer bijzonder dat je al die jaren zonder veel problemen hebt kunnen trainen op deze locatie. Als je het vergelijkt met Jan die nauwelijks overlast bezorgde en toch is gestopt door klachten van omwonende. Dit soort activiteiten in woonwijken zijn niet ideaal.

Hopen dat je snel een nieuwe locatie kan vinden waar je ongestoord verder kunt.

kwou binnenkort weer komen ,maar dat lijkt me nu nie echt een goed idee...

Gijs, dat is erg jammer. Maar ik kan de klacht wel begrijpen. Ikzelf denk altijd leven en laten leven, maar sommige mensen zijn erg snel geïrriteerd.

Net als Mc. Chick vind ik het een klein wonder dat de trainingen bij jou ieder weekend weer doorgang vinden/vonden. Ik kan mij haast niet voorstellen dat men zich druk maakt om het feit dat men 20 seconden langer moet wachten om de straat door te komen.

Hetgeen ik me als bewoner eerder druk over zou kunnen maken is het feit dat, vooral bij medleys, er met zware gewichten dicht langs auto's gelopen wordt. Ik denk wel dat jij met de juiste insteek in deze handelt.

Een gesprek van man(nen) tot man met de klagers zou lijkt mij al heel wat onbegrip kunnen wegnemen. Kan me echter voorstellen dat men zo verbitterd of onwetend is dat de men dit niet wil. Er hangt zoals Mark zegt natuurlijk ook een 'verkeerd' imago aan mannen met het postuur strongman.

Hoop dat je een mooie locatie gaat vinden, echter zal dat niet makkelijk worden in jouw regio.

Klote, maar ik vind het wel dat je het op een goede manier aanpakt!

Als het een milf is, "praat" ik wel even met haar ;)

Beetje jammer dit.

inderdaad vreemd dat het nu ineens na meer dan 2 jaar komt. Kom daar dan eerder mee??!!??? en goed idee van die peiling, misschien dat daar wat uitkomt?

Beetje jammer...

Heel treurig bericht idd Gijs. Hoop dat het allemaal goed komt met de gemeente! Ik kan me zo snel echter niks bedenken waarom het wettelijk niet zo mogen. Ik ga morgen of volgende weer ook wel even wat navraag doen bij de juristen!

Luitjes geen getreur het vind deze zondag natuurlijk gewoon doorgang alleen dus op de plekken zoals ik heb aangegeven.

Ik heb meteen Baarn helemaal ondersteboven gekeerd en ben op een belachelijk mooie lokatie gestuit waar ik meteen werk van ga maken. Een gigantische schuur die nog goed in elkaar steekt en een oude autogarage is geweest. Zo'n 20-25m keiharde betonnen vloer erin, hoog zat en grote schuifdeuren naar buiten. Achter een 100m weiland en het is al zo'n 10 jaar niet meer aangeraakt. Het enige is dat er aardig wat ruitjes gesneuveld zijn en wat deuren aan de rotte kant. Ik denk dat de huidige eigenaren het laten voor wat het is totdat de gemeente een bod doet op het land. Ik zie een grote kans om hier een belachelijk strongman trainingscentrum van te maken. To be continued.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven