- Waardering
- 7.025
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Houston we have a problem. Net gebeld door de gemeente. Er ligt een klachtenbrief uit de buurt over de trainingen op zaterdag. De voornaamste reden die wordt aangehaald is straatafsluiting. Nu ben ik zeer benieuwd hoe en wat verder maar natuurlijk geeft de gemeente geen namen. De mensen die goed ken in de straat kan ik mij niet voorstellen maar er zijn altijd mensen die wat verder in de straat wonen en er zich toch aan irriteren als het even duurt voordat bv de yoke opzij wordt gezet.
Ik ga het volgende doen. De trainingen gaan natuurlijk gewoon door maar waar we wat doen zullen we even anders moeten bekijken.
1 Alle OH activiteiten kunnen perfect plaatsvinden in de achtertuin. Ik zal er snel een platform neerzetten ook zodat het nog stabieler is. Dus log/axle/dumbbell/zwerfkei = achtertuin
2 Stones is al achtertuin dus geen probleem
3 Farmers in de steeg tegenover het huis net als vorige week ook dan staat er niks op de straat.
4 Tire in de steeg of om en om op de oprit
5 Deadlift in de garage, bakdeadlift op de oprit of in de tuin als anderen tire doen
6 Sommige medleys kunnen in de steeg maar het zal soms wat behelpen zijn.
7 Yoke? Nog geen idee dat is een probleem.
8 Hooggooien achtertuin
De straat is zo altijd vrij en als dat het probleem is dan zal dat volstaan echter als er toch een ondertoon is van overlast zal ik het wel weer horen....
Ik ga ook een brief opstellen en aan de gehele buurt ronddelen om eens de opinie te peilen en natuurlijk om mijn excuses aan te bieden voor eventuele overlast. Ook om aan te geven dat ik hard op zoek ben naar een locatie en met de vraag of het anders mss een mogelijkheid zou zijn om de parkeerplaatsen te kunnen gebruiken als de afsluiting van de straat het daadwerkelijke probleem zou zijn.
Verder ga ik natuurlijk haast maken met het zoeken naar een mooie locatie om ongestoord te kunnen trainen en nog verder uit te breiden
Ik ga het volgende doen. De trainingen gaan natuurlijk gewoon door maar waar we wat doen zullen we even anders moeten bekijken.
1 Alle OH activiteiten kunnen perfect plaatsvinden in de achtertuin. Ik zal er snel een platform neerzetten ook zodat het nog stabieler is. Dus log/axle/dumbbell/zwerfkei = achtertuin
2 Stones is al achtertuin dus geen probleem
3 Farmers in de steeg tegenover het huis net als vorige week ook dan staat er niks op de straat.
4 Tire in de steeg of om en om op de oprit
5 Deadlift in de garage, bakdeadlift op de oprit of in de tuin als anderen tire doen
6 Sommige medleys kunnen in de steeg maar het zal soms wat behelpen zijn.
7 Yoke? Nog geen idee dat is een probleem.
8 Hooggooien achtertuin
De straat is zo altijd vrij en als dat het probleem is dan zal dat volstaan echter als er toch een ondertoon is van overlast zal ik het wel weer horen....
Ik ga ook een brief opstellen en aan de gehele buurt ronddelen om eens de opinie te peilen en natuurlijk om mijn excuses aan te bieden voor eventuele overlast. Ook om aan te geven dat ik hard op zoek ben naar een locatie en met de vraag of het anders mss een mogelijkheid zou zijn om de parkeerplaatsen te kunnen gebruiken als de afsluiting van de straat het daadwerkelijke probleem zou zijn.
Verder ga ik natuurlijk haast maken met het zoeken naar een mooie locatie om ongestoord te kunnen trainen en nog verder uit te breiden

punchline in my face... but be aware ! ik schakel bij deze Starter20 in, de master of disaster !
en goed idee van die peiling, misschien dat daar wat uitkomt?