Fitness Seller

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag 12u Training RPB

Ik ga voor

-320 op de chain yoke!
-3x160 stone
-axle clean and press
-medley
-150 farmers (blauwe)

haha, weer bijna een insane max training zo te lezen... Chain yoke klinkt ook wel tempting! :D

Kun je niet beter gewoon deze week even wat volume pakken met 130/135 kg farmers? Zal effectiever zijn voor je farmers dan nu weer all out max gaan. Zeker gezien de type kracht dat je nodig hebt voor NN.

Gijs,

De stones voor a.s zaterdag is zeer goed van je. Wellicht gewicht omhoog gooien met zandzak in je achtertuin een optie? met het oog op de sterkste man van NN. Eerste 3 onderdelen moet je kunnen pakken. Denk alleen dat je punten gaat verspelen bij het gewicht omhoog gooien en de stones. Op deze onderdelen train je gewoon te weinig is mijn mening.

Groeten.

ik ga voor

3 x 100 log
als knie tof aanvoelt (nu wel) 320 yoke
150 stone attempt @ 1.30
hooggooien indien mogelijk
conditioning

farmers op 100 op snelheid

Gijs,

De stones voor a.s zaterdag is zeer goed van je. Wellicht gewicht omhoog gooien met zandzak in je achtertuin een optie? met het oog op de sterkste man van NN. Eerste 3 onderdelen moet je kunnen pakken. Denk alleen dat je punten gaat verspelen bij het gewicht omhoog gooien en de stones. Op deze onderdelen train je gewoon te weinig is mijn mening.

Groeten.
Eens! Stenen op 1m80 trainen lijkt me een aanrader.

• Topic Starter Topic Starter
Dat ik te weinig train op hooggooien lijkt me duidelijk. Ik train daar NIET op. Maar ik heb nu zakken besteld en binnen gekregen. De stones hebben we nu ook sinds dit jaar en meteen de eerste training een pr. Je kunt niet alles zomaar even in huis halen dat duurt even. Ik ben er mee bezig om de trainingssituatie omtrent stones te perfectioneren.

wel lachen, kun je elke zaterdag bij de buren een zak van 25kg uit de tuin halen :D

Ik hoop het niet die hebben een soort van serre.....................

ho shit :D dan zou ik voor hooggooien een stukje lopen naar dat bos-achtige stuk wat bij je in de buurt zit

Zou best mooi kunnen op dat stukje grasveld naast t winkelcentrum.

Misschien moet je met de stones hoog gooien oefenen

kun je gelijk je "Trainingsachterstand" inlopen:D

Captain obvious is back.

Zandzak 25 kg is gemaakt voor hooggooien. Morgen dus ook nog even doen.

hoe groot is de groep voor morgen? en oja gijs, heeel mischien komt jan ook..als die oppas kan regelen..dat je het ff weet,, ik en guido zijn er morgen tussen 12 en half 1, kmoet alleen je adress nog ff hebben..kan je die evt ff smsen of inboxen

Is gedaan Mo. Jan zou ook tof zijn.

Let op voor iedereen die over de A1 komt vanuit A'dam richting Baarn. Weg afgesloten ivm werkzaamheden. Neem Utrecht en de A27 dan heb je geen problemen. Vanuit Friesland etc geen problemen jullie komen pas bij de A27 op de A1.

Ik ben er toch niet bij helaas... Volgende week hoop ik wel...

Zal weer gezellig worden! Hopelijk rijden de treinen wel weer normaal morgen!

Als het goed is gewoon normaal Hans, er is niks aangekondigt.

so 3 uurtjes slaap in de billug,,ram er nu een eiwit shake en zown 4,5 liter koffie,, LETS GET IT INN!!!

Whaha 4,5 L koffie gelukkig heb ik net 12 rollen pleepapier gehaald dan:D

Treinen reden iss perfect Gijs! Jammer dat ik er zelf niet zo in zat maja :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven