- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet werken weer.. afspraak was max 1 x per maand op zaterdag nu plannen ze me om de week in![]()
Gijs, bij mij op het werk wilden ze wat kokermateriaal weggooien, stukken van 2,5/3 meter lang, dus als je wilt kan ik een vikingpress maken die je op je Yoke kan schroeven. Ik kan er eventueel ook nog een horizontale stang in maken zodat je hem ook als Squatmachine kan gebruiken.
En dan maak ik er handvaten op die in de breedte gewoon verstelbaar zijn, op die manier kan iedereen er gebruik van maken.
khoor het wel.
Zaterdag moet ik werken dus ben ik er niet bij btw.
Dat zou retegaaf zijn! Het beste is dan om hem te maken dat hij past op de 60mm yoke. Die is verder verstelbaar. Beetje Jimmy idee. Alleen is het beter om er loadingpins aan te zetten aan de zijkanten ipv erbovenop. Dan zijn de schijven er makkelijk af te halen. Ook de schijven onder de constructie kan.
, ik zat zelf ook te denken om de pins aan de zijkant te maken. En is de buis van de yoke 60mm? want dan hou ik daar rekening mee.even in het kort we hebben goed gepresteert in rotterdam 4e plek en dat voor de eerste keer alleen ergjammer dat we elke keer als het zwaarsteteam of choco en bodybull van rpb en het dbb form werden genoemt en niet gewoon de naamen in mijn oogen erg nagatief maarjah ik en des hebben het gewoon lekker als positief opgevat
op naar sterkste man van nederland (junioren)