XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
chemische ankers heb ik nog zat liggen op het werk, als iemand anders dan een klop boor kan regelen???

stonesplatform:
tasztw.jpg

Erg slimme oplossing, een pallet stelling toch?

• Topic Starter Topic Starter
Jep, stond er nog ergens bovenop een vlierinkje en ik dacht damn dit is perfect. Super stevig. Dit gaat wrs dan ook het platform voor Brielle worden.

Ik zet er nog wel een palletstapel bij voor de grote hoogtes om te trainen maar zo kunnen we gewoon een mooie run doen.

****ing nice die loods gijs
Super dat je dat nu voor mekaar hebt gekregen.
Ik weet cker dat je dit tot een strongman/powerlifting/(fitness??) walhalla gaat omtoveren.
Kom cker een paar keer dan langs om ff los te gaan.

Zaterdag training RPB! Ik laat nog weten of het al de nieuwe locatie wordt of gewoon thuis.

Groeten Gijs

Ok aankomende 2 zaterdagen kan ik niet wegens afspraken bij familie leden met klussen etc, maar ik hou je log wel in de gaten wanner er trainingen zijn.

update hal

RPBprikkeldraad.jpg

binnendeurRPB.jpg

halRPB2.jpg

halRPBbinne.jpg

crucifixRPB.jpg

De R(BP) crucifix

ziet er super uit !!! Wat een ruimte ! Ik kom zaterdag ook (een aantal uur)

---------- Toegevoegd om 21:04 ----------

Laatst bewerkt:
ik ben erbaaai en jou kennende is t zaterdag al helemaal ingericht en al klaar om de eerste training daar te hosten :D

Gezocht:

-Iemand met een busje of een auto met aanhanger(wagen) om de tires en het rack te vervoeren deze week (liefst zo snel mogelijk)

-Een agreggaat wat even gebruikt kan worden voor wat stroom...

mooie vorderingen! jullie zijn goed bezig geweest zo te zien - heel stuk opgeruimder dan gister

Mooie locatie man!
Gefeliciteerd, en succes er mee.

gijs ik ben der zaterdag bij als jij mijn hulp nodig heb bel me dan even dan kom ik helpen 0630855175 bel me

Update hal.

De deuren zijn gefixed. Zowat de halve schuifdeur vervangen vandaag maar daar kom je niet meer in. Zelfs even een verfje gegeven want het lag er toch (wat daar allemaal niet ligt jongen ongelofelijk) Hout zat en anders kan ik altijd nog een tussenverdieping afbreken haha.

Toen belde Jan die wat spullen had gehuurd voor sterkste man van Eemnes en die kwam met een grote kar. Dus hop meteen de 2 tires, de zware yoke, de rotsblokken en de stone van 110 naar de hal gebracht. Rubberen matten had ik ook al een paar gebracht. Jan werd een beetje stil toen hij de hal zag. Ik geloof dat hij onder de indruk was:D

Zaterdag dus al training in de hal:cheer:

Laatst bewerkt:
Ik kom denk ik volgende week langs.

Heb je al een BBQ voor de nieuwe locatie Gijs?

Edit: Jesaja, Kingcain en ik willen iig graag komen.

Laatst bewerkt:
Ik ben er zaterdag ook wel bij Gijsje.

Ik ben er zaterdag ook bij, ben benieuwd! :D

Even PR Yoke, BAM!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven