Fitness Seller

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
even in het kort we hebben goed gepresteert in rotterdam 4e plek en dat voor de eerste keer alleen ergjammer dat we elke keer als het zwaarsteteam of choco en bodybull van rpb en het dbb form werden genoemt en niet gewoon de naamen in mijn oogen erg nagatief maarjah ik en des hebben het gewoon lekker als positief opgevat

op naar sterkste man van nederland (junioren)

Jullie zijn ook gewoon het zwaarste team....dont get all emo about your fat :P

ennuh succes @ sterkste junior

• Topic Starter Topic Starter
We did it!:banana:

RPB heeft een nieuwe locatie

IMAG0103.jpg

IMAG0101.jpg

IMAG0100.jpg

We moeten nog even aan de slag om het wat in orde te maken, vooral qua beveiliging maar het gaat het meest sicke strongman en pl centrum van NL worden, I promise you all!

Wrs over een maand gaan we echt van start met de trainingen tegen een kleine vergoeding van 5 euro om de kosten te dekken. In de planning staat ook een openingsfeest / meet. We hopen dan meteen op een goede inwijding te rekenen met al onze ijzervrienden!

cool man, gefeli :)

Gruwelijk vooruitzicht dat we daar straks kunnen trainen!! Heb er zin in!

Cool! :D Gefeliciteerd!

Mooie en grote plek zeg!
Nu ff kijken dat alles goed op slot kan zodat niet alle spulletjes weg zijn, ook even uitkijken met de exacte locatie openbaar maken ivm diefstal.

dat ik help klussen en verf heb

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit!!!

Dude, ****ing nice Gijs!!!

schijt ik zat te schijten en met me dikke
vinger op me tel te typen duzz vandaar

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Al een berg onkruid weggeschept en geveegd... dit is nog maar 10% van wat er moet gebeuren.. dus als jullie een schop hebben en conditioning willen doen, jullie zijn welkom! :D

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Ow en de 120 kg stone is geboren (gewogen en hij is 120,6 kg):

zsu9h0.jpg

nice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nice, ziet er erg strak uit en met 120,6 zit ie nauwelijks van de 120 af, dus erg goed gelukt!

heb je straks eindelijk weer wat plek in je garage haha! ben benieuwd hoe het er straks uitziet als het helemaal af is iig gefeliciteerd man

btw misschien een idee om wat chemische ankers in de grond te rammen zodat je je spullen met bv wat kettings vast kunt zetten ivm diefstal (iig de spullen waar je zo mee weg kan lopen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven