AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey hey,
Ik ben nieuw op dit forum,
Heb al een paar keer meegedaan met gijs. Ik heb de formaliteit van de ''sportschool'' gemist. Dus ik ben opzoek geweest naar een sponsor. En hebbes Motex wilt ons sponsoren. Ik heb morgen een afspraak. Nou vroeg de eigenaar van motex of ik de logo en alles wat er op moet meenemen. Heeft iemand mischien een foto van de logo ?
En de slogan van RawPowerBaarn komt er natuurlijk ook op: winners never quit and quitters never win!

Ik zie dat ik de 500'ste reactie heb gezet hhaha , wat een eer !

de slogan van RPB was toch 'je moet harder schreeuwen anders maak je de lift niet'? :D

Ja wij komen aan met zijn 5en... Wij kunnen gewoon om kw voor 12 op Baarn zijn maar zijn er dan genoeg auto's om iedereen een lift te geven? Neem aan dat we niet de enige zijn die vanaf Station komen?

• Topic Starter Topic Starter
Als iedereen met een auto rond 11:45 bij het station is (Gijs, Frank, Sanne) moet het toch makkelijk kunnen lijkt me zo.

Nieuw speeltje: De wheelbarrow een heel oud onderdeel al van strongman dat je toch niet zo vaak meer ziet. Op de FIBO laatst was het wheelbarrow run met een auto. Zeer cool een zwaar onderdeel.

Afb000_1.jpg

daar kun je zieke medley mee doen man. Eerst volladen met voorwerpen en dan over de finish kruien :)

gijs heb je voor mij de logo ? Ik ben om 11.45 op het station van baarn

Hey hey,
Ik ben nieuw op dit forum,
Heb al een paar keer meegedaan met gijs. Ik heb de formaliteit van de ''sportschool'' gemist. Dus ik ben opzoek geweest naar een sponsor. En hebbes Motex wilt ons sponsoren. Ik heb morgen een afspraak. Nou vroeg de eigenaar van motex of ik de logo en alles wat er op moet meenemen. Heeft iemand mischien een foto van de logo ?
En de slogan van RawPowerBaarn komt er natuurlijk ook op: winners never quit and quitters never win!

Voorkant shirt:

Voor op links voor (dus op je hart)

RawPowerBaarn
Strongman

RawPowerBaarn in groter lettertype dan het onderste en dan als het kan strongman als volgt

strongman2-1.jpg

Achterop:

quitters.jpg

Het liefst zwarte shirts met witte letters Raw mss in rood.

Nice die wheelbarrow!! Erg oldskool idd. Alleen hoe moet ie geladen worden?

Ik zou dat ''and'' er tussen uit laten Gijs, het blijf alsnog goed engels en je krijgt er een mooier geheel door ;)

Ja wij komen aan met zijn 5en... Wij kunnen gewoon om kw voor 12 op Baarn zijn maar zijn er dan genoeg auto's om iedereen een lift te geven? Neem aan dat we niet de enige zijn die vanaf Station komen?

Haha, iedereen op tijd? Ik ben benieuwd.

**** yeah, die wheelbarrow is echt epic

De hal is alvast getest door Mike en Jorrit en pr waardig bevonden. Ook een goed interview met de gooi en eemlander geworden volgens mij.

De hal is alvast getest door Mike en Jorrit en pr waardig bevonden. Ook een goed interview met de gooi en eemlander geworden volgens mij.

Nice, wanneer wordt het artikel gepubliceerd...ga je het interview hier ook nog posten? :)

Natuurlijk ik krijg het te horen als het erin staat.

Ik sta ook bij het station, kan nog 2 man bij.

Hebbie ook een waggie dan tegenwoordig Sabhe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven