MuscleMeat

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nice het gaat echt een goede opening worden van de hal!

12u

Laatst bewerkt:
Nog verder mooi nieuws de gooi en eemlander belde (lokale krant van het gooi)
Ze hadden me gezien op Soest en wilden een uitgebreid interview met me. Vrijdag komen ze bij de stal inclusief fotograaf. BAM! Het loopt als een trein nu.

Coool. :D

Even aan me kapitein vragen of ik zondag moet tennissen, zo niet kom ik ook.
Als ik wel moet kom ik denk toch ook wel :D

Heel mooi allemaal! Bij de opening wil ik eigenlijk ook wel bij zijn, zo te zien wordt het iig heel gezellig! En miss ook weer een maatje mee dan!

@ Gijs: Heb je een ander nummer maatje? Of reageer je gwn niet :p

ik ben er ook bij Mr G.
:cool:

gvd gijs.. bende minne mattie vergeten?!!

Ik kom ook !!!

huuhhhhhhhhhh?!!? JW jij !?!? wtf

mooie lokatie gijs!

Wil hier zeker in de toekomst komen trainen, eerst maar gym lifts verder verbeteren.

haha als het zo doorgaat hebben we de eerste maand huur al dan. Als er iets overblijft zal iedereen dat natuurlijk meteen merken aan het materiaal. De volgende zaken staan namelijk nu op de planning:

-Massieve 50mm axle
-Carcircle
-Powerstairs
-Vikingpress (is al in de maak, thanks Dennis:D)

En met een beetje mazzel zet Jan (onbekend voor jullie) zijn hercules hold er ook nog neer ik heb een mooie afspraak met hem kunnen maken.

Dus het volgende lijstje voor zaterdag:

Nice het gaat echt een goede opening worden van de hal!

12u

Laatst bewerkt:
Ik heb ook interesse om langs te komen.

woooow word lekker druk hoezit dat met trainings geld ivm je huur gijs ik neem ook me boom mee moeten we die nog even ondehanden nemen :d zie je zaterdag ;d

ps gijs -105 kg strongman, 140log, 420yoke, 320DL

die 420 klopt niet jij heb al 425 gelopen dude;p

Ja klopt ja, RPB heeft weer een uniek onderdeel ala WSM van de vroegere jaren.

Wheelbarrow. Krijg de foto er nu niet op doe ik vanavond wel. Echt een zeer brute kruiwagen geworden met meer dan 100 jaar oude wielen van een laskar erop.

Het klopt toch dat de nieuwe locatie niet echt bij station Baarn in de buurt is?

Als dat klopt kan ik zaterdag wel wat mensen bij het station oppikken. Er kunnen 4 man in m'n auto, maar dan word het wel krap dus je moet er maar zin in hebben. :P

Laatst bewerkt:
het is ong 20-25 min lopen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven