Fitness Seller

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat word echt proppe dan..er kunnen zowiso 4 ectotjes bij mij op schoot :D

trouwens, kunne de stones beetje op hoogte getraind worden, of heb je et nog nie tot zover geinstalleerd?

Ik zou dat ''and'' er tussen uit laten Gijs, het blijf alsnog goed engels en je krijgt er een mooier geheel door ;)

agree!

****ing vet gijs ! Die wheel barrel is echt meesterlijk. Maar ben benieuwd tot hoeveel je kan laden voordat die wielen doorbuigen.

zie julie morgen kom met de brommer gijs en me pa me de auto der achteraan om wat shit opthalen en zo komt goed tot morgen

vette gijs die Wheel barrow, ik weet nog dat wij toen die discussie hadden wat er te maken was met die wielen:P hij is zeker wel vet geworden.

En als ik het nou niet haal om om 11:45 op het station te zijn, staat er hier ergens het adres van de nieuwe locatie, of dat je het ff doorsmst of zo?

Viking press word btw volgende week gemaakt door mij zoals het nu in de planning staat, of het werk moet dwars gaan liggen ivm drukte maar ik verwacht van niet.
Ik ga ook kijken of dat ik hem zelf kan komen brengen dat zal dan zaterdag of zondag worden, maar dat hoor je nog.
Tot morgen voor de mensen die er zullen zijn:cool:

pm gijs voor t adres

ik kan uiteraard ook wel wat mensen ophalen bij het station...........

rgw7c7.jpg

zo gaat het eruit zien, We kunnen dingen weglaten ogf bijvoegen, ze willen maar een kant bedrukken maar met een kleur,

so wat vinden jullie ? de afbeeldingen zijn bewerkt i.v.m rechten.

• Topic Starter Topic Starter
Dan is het mooier om het op de achterkant te doen Bara

RawPowerBaarn iets hoger en Strongman een heel stuk kleiner onder RawPowerBaarn.

3 t's in quitters?

edit: kzie nu wel een slight difference in letters... misschien niet de meest optimale keus qua lettertype?

Laatst bewerkt:
even gepaint voor de duidelijkheid

rawpowerbaarnshirt.jpg

Heb al zin in morgen, ben benieuwd naar de locatie!

Btw 28 graden wordt het heb ik gelezen. Garantie voor een ziekelijke zweetpartij.

veel plezier morgen allemaal!

xppoid.jpg

voor de duidelijkheid dit is de achterkant,

oja hoeveel van elke maat moet er komen ?
ik weet dat er huge humans traint.
en voor een lady maken we een speciale als we haar maat ook hebben !

Voor de zeer groten zoals Jaimy is 3xL nodig. Voor de meesten is 2xL nodig zoals Hans, Ziyed, mss Mike en ik en verder veel XL's voor bv Jorrit, Frank, Kevin etc.

Ik zou zeggen een stuk of 3 3xl en gelijke aantallen 2xl en xl. Kijk maar hoeveel ze willen sponsoren Bara.

sounds great, ik ga voor de max hoe meer hoe beter.
de shirts komen volgende week mee met de training !

Tof idee Gijs, kan ik reclame voor jullie maken in het zuiden van NL haha
Morgen de opening, nice nice!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven