AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ah dus daarom ben je zo sterk geworden?

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Gelijk de heads up. Ik ben er woensdag om 19u om te trainen en zaterdag weer vanaf 12u. Zondag kan niet heb ik familiedag.

Ohhh dus je bent er niet bij @ Papendal zaterdag?

Aangezien Gijs en ik de gewoonte hebben voor elkaar te antwoorden: Nee Sanne, op dit moment zijn de SM trainingen belangrijker dan PL training.

Ik ben er woensdag en zaterdag bij.

En ik heb 2 snoeidikke matten van benchMarc bij (die matten zijn 2-3x dikker dan die zwarte van jou Gijs)

Oke jammer maar ik begrijp het. :) Train ze in ieder geval... ik kom (ooit:P) nog wel eens langs haha.

tot ooit!

hahaha jahjah gijs dat is mijn geheim :p hahaha

gefeliciteerd gijs en jaimy!

dankje dankje

Ja Jaimy jij ook gefeliciteerd ouwe!

Gijs heb jij toevallig nog 2 kneesleeves van Rehband gevonden?

Als ze er zo uit zien, dan zijn ze van mij:

rehband-elbow-sleeve.jpg

Ja die lagen er nog

Haha, stom van me dat ik ze vergeten ben, was in een rush omdat ze weg wilden gaan haha. :p
Ik weet niet of je toevallig naar Papendal komt zaterdag, maar is het mogelijk om m'n sleeves om mee te nemen? Zo niet, dan kom ik sowieso wel nog een keertje langs bij RPB. :cool:

Ze liggen bij gijs he en niet bij mij. Maar ik ben er nog niet uit wat ik zaterdag ga doen, ben in dubio.

Kom za niet ben bij RPB.

zaterdag rotterdam wedstijd met des :D vrachtwagn trekken :D komen er nog mesnen van rpb kijken en gezellige ouwehoeren

JAimy heb jij toevallig een zwart shirt "extra" meegenomen 2wkn geleden met "one vodka, two vodka"etc erop?

ik ben present voor zaterdag!

Ik las dat Marc en Kevin ook kwamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven