XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik sta sowieso bij t station mannen! Zal ff vragen of die andere nou meegaan of niet!

heeey mannen iedreen vrij ofzo

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

dat ze op dbb zitten ik ben lekker vrij morgen wedstrijd at rotterdam

Tuurlijk :D heerlijk vrij :D

Ik heb ook vrijgenomen..lekker geen **** uitvoeren voor de verandering. Even bijkomen van de drukke werkdagen.

Maar ondertussen wel weer opruimen / koken / poetsen..

owja, ik kom alleen naar t station als ik een overzicht heb van wie er allemaal zijn om 11:45. Ik weet dat Mikeo sowieso langs t station gaat, dus als er dan meer dan 3 mensen op t station komen, wil ik er ook wel langsrijden (plaats voor 1 -2 man).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Aanstaande zaterdag gewoon open. Zondag heb ik wedstrijd maar er wordt dus gewoon getraind op zaterdag. Dus iedereen die nog aan het voorbereiden is op wedstrijden etc..

Aanstaande zaterdag gewoon open. Zondag heb ik wedstrijd maar er wordt dus gewoon getraind op zaterdag. Dus iedereen die nog aan het voorbereiden is op wedstrijden etc..

Doe je wel kalm aan?
Je moet je wel plaatsen de 12e!
(ff druk opvoeren! ;))

Oke dan, ik ben weer helemaal heel en dus present zaterdag!

Gijs, had je hier toevallig toen bij die 150kg stone ophalen een cement bak meegenomen? (waar die stone in is vervoerd)

Uhm nee die hebben we toen uit die bak in een band in mijn achterbak gedaan. Het was ook een erg kleine cementbak de bal paste er niet eens helemaal in weet je nog, je pa moest hem nog halen toen.

Oke, op die fiets.
Ik verzin wel iets hoe ik die 130 meekrijg zaterdag.

zaterdag ben ik der niet bij heb vrijgezellen feest van een maatje

zondag naar lopik toe kijken en de boys aanmoedigen :D

Of op een band op een pallet? :p

Holy **** wat een revelatie!!

Idd. Dit is zo'n moment dat ik mezelf voor mijn harses sla.

Dan nog een spanband er om heen en je bent het baasje.

Of 2!

Probleem #2: een pallet is er niet binnen loop bereik

Sloop de schuur van je buren en maak er 1 van het hout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven