MuscleMeat

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marc is true, Kevin is nog optioneel.. ivm z'n scriptie. Maar er klonken wel al veel belovende woorden deze week :D ofnie Sjaakmans?

scripties zijn er om 's nachts te schrijven!

Aight, ik ben erbij zaterdag idd.

Marc is true, Kevin is nog optioneel.. ivm z'n scriptie. Maar er klonken wel al veel belovende woorden deze week :D ofnie Sjaakmans?
ik ben er ook bij - **** dat optionele. als m'n scriptie niet af is, dan zijn het puur en alleen lay-out achtige dingen, dat kan ook zaterdag op zondagnacht :cool:

oja en m'n maatje bredekees komt mee voor de vuurdoop :p

OOOOOOOOOOohhhhhhhhhhhhhhhh yeahhhhhh!!

ik voel me lekker! Net ****ing 10 uur geslapen, morgen vrij en zaterdag weer events :D

voorpret:
- Log of Axle
- OH squat
- Farmers
- Tire flips
- (sick) medley
- misschien nog wat sit ups voor abs

Komen Kees en jij van te voren bij mij langs, Sjaak?

Laatst bewerkt:
OOOOOOOOOOohhhhhhhhhhhhhhhh yeahhhhhh!!

Komen Kees en jij van te voren bij mij langs, Sjaak?
nee, we gaan samen fietsen naar baarn :cool:
elf uur bij jou!
heb er nu al zin in weer!

voorpret post dan maar:
- Log
- farmers
- fust als dat kan
- stones
- tire flips
- rope climbing
- abs :p

Ben er ook bij!

Ich bin auch dabei

• Topic Starter Topic Starter
gezellie, ik heb net een heel goede zaag gekocht en ga zo aan de replica van het NL stonesplatform beginnen. heb net ook 3uur in de klimhal gehangen. Vingers zijn toast.

Jadie shirtje heb ik thuis als ik der aan denkt neem ik hem mee

hehe mooi :)

Jongens!! Hoe laat zaterdag op t station? Is er ruimte in een waggie voor mij :D en eventueel nog 2 andere? Ik hoor t!! X

11.45 op station. En als Frank er langs wil rijden? Ik heb de bank eruit liggen....

Vandaag in de middag en na het eten in de hal bezig geweest tot er geen licht meer was.

Stonesplatform stage 1 (156cm, 144cm, 132cm) Stage 2 komt nog dat is dan 168 en 180cm.

Ondertussen zitten alle balken erop en moeten er alleen nog plaatjes bovenop en wat hoekjes etc voor extra versteviging tussen. Flink doorwerken ook met een handzaag. Geen nieuwe foto kunnen schieten toen het bijna af was want er was te weinig licht.

Afbstonesplatform.jpg

Zeker een monsterpomp in je rug en biceps van het zagen, mooi spul Gijs!

mensen ze zoeken morgen in rotterdam nog teams er zijn teams die hebben afgezegt duzz wieowie heeft der intressen :D

Ziet er goed uit dat platform ;) lekker ook met de hand zagen :p

Ik kan ook wel langs het station rijden als het goed is

Het is wel handig als iemand even opsomt wie er allemaal op t station komen. Dan kunnen wij kijken met wie/hoeveel we langskomen... Stond namelijk vorige keer voor niks op t station.... sowieso is er bij mij max voor 2 man plaats, heb bredesjaak en grotekees ook bij me in de waggie.

@Gijs: focking geniaal platform vriend! Dikke props voor jouw inzet. Waar wil je het platform neerzetten? Ik denk dat de bijschuur mijn voorkeur heeft ivm yoke in de grote hal.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven