AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nice Fawaz.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 18:49 ----------

Alle hoogtes

stonesplatformcompleet.jpg

Langzaam aan dicht bouwen aan de voorkant

stonesplatformdicht.jpg

Blokken voor pushjerk, pushpress, OH squat etc.

pushjerkblokken.jpg

filmpjes haperen omdat mijn telefoon de belichting dara slecht trekt.. moet toch maar een keer een camera fixen en daarmee filmen, het begint nu toch wel te irriteren.
tijdens de meet neem ik een camera mee om materiaal te schieten voor RPB-promo filmpje

Ah nice. Er gaat dan zoveel tegelijk gebeuren dat we echt shit moeten vastleggen.

Geblokkeerd in België :( Wsl door de muziek die er op zit ivm auteursrechten..

Ah nice. Er gaat dan zoveel tegelijk gebeuren dat we echt shit moeten vastleggen.
weet ik, daarom. laatst zei ik nog tegen je dat ik daar in de vakantie mee aan de slag zou gaan...ik kan tijdens de meet zelf toch niets doen door die blessure, dus ideaal om eens even wat goed materiaal te schieten.

:wanker::wanker::wanker::wanker::wanker:woaaah GAAF

Die OH squat/pj constructie ook.

shit is dusdanig epic dat je zegt; "Epic sjit"

en nu some serious bitches slopen in lo pik!

Mischien benk. Beetje parra, maar ik zeg alle coole. Peeps slaapzak mee de 25ste lets make it a 2 day madness met een kickass party in the night ofnoh dan mi mangs??

veryy verry nice maar gijs hoevaak train jij in de loods ik wil meer strongman traieningen gaan doen en wat minder gym mis kan ik dan met jou traien in de loods gr

Nu komende tijd 2x in de week J. Op woensdag en zaterdag.

oke nice nice zit even te dimdammen omdat ik nu bij jou 5 uero per keer betaal en bij de gym 45 loopen de kosten in de maand best op duzz zat de denk mis minder gym meer strongman duzz vandaar de vraag ;p

Snap ik, deze woensdag niet, wel deze zaterdag. Ik moet zelf ook gewoon trainen dus zaterdag zijn de mensen gewoon welkom die bv geen Biest H doen. Zondag ga ik natuurlijk ook bij BH zijn om te coachen.

Oké topie

Frank komt jij zondag ook gr

yep. Wordt er zaterdag getraind door mensen? Gijs denk ik sowieso..

Ik ben er morgen, 11:45 sta ik op het station.

Morgen gewoon training. Let op 11:50 ben ik bij station. Door een of ander evenement kan je wrs niet op stationsplein komen dus moet je naar de achterkant van het station (richting restaurant de generaal). Daar kom ik dan wel heen.

Wie komen er verder?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven