AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed idee.

Kinders....

present

mensen even een vraag kan ik een mail of wat anders ontvangen over de bbq kosten tijd datum en zo :D ben namelijk eergs druk

mensen even een vraag kan ik een mail of wat anders ontvangen over de bbq kosten tijd datum en zo :D ben namelijk eergs druk

Huh wanneer is dat dan? Zal wel in weekend wezen wanneer ik moet werken..:(

Het is 25 juni, en er zaten geen kosten aan verbonden.
Alleen iedereen neemt wat mee, de ene neemt wat hamburgers mee, de andere wat sateetjes, brood, saus, bordjes, bestek etc....

Het is 25 juni, en er zaten geen kosten aan verbonden.
Alleen iedereen neemt wat mee, de ene neemt wat hamburgers mee, de andere wat sateetjes, brood, saus, bordjes, bestek etc....

:mad: Werkweekend.. even zien of ik kan ruilen met iemand.

oke supper danke mike ik zorg wel voor kip :D

oke mensen ik fix
kippppppppppppppppppppp

ik ben er morgen pas rond half 2 - 2 uur..

edit.. oke morgen gaat niet lukken om te komen, komt iemand een belangrijk pakketje brengen en die kan pas halverwege middag komen... ik train dus wel even in de gym.

Laatst bewerkt:
Is er nou training vandaag (de 11e)?. Zo ja dan ben ik ben om 11:45 bij het station...

..

Laatst bewerkt:
Nevermind, kom toch niet. Weet niet of iemand me kan ophalen @ Baarn en ben sowieso nu veelste laat.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben dadelijk bij het station. Aangegeven dat het gewoon doorgaat en niet anders aangegeven dus dan kun je ervan uitgaan dat ik er gewoon ben!

Oke wist het niet zeker, dus ik dacht ik ga niet het op de gok nemen. (las een post met ik ga niet trainen zaterdag op vorige pagina)
Tja, inmiddels veelste laat voor mij. :p

filmpje hapert als een malle, system of a down altijd +1... B.Y.O.B. sowieso.

filmpje hapert als een malle, system of a down altijd +1... B.Y.O.B. sowieso.

Heb het net upgeload dus het kan zijn dat ie daardoor hapert, maar dat ligt ook wel aan de beeldmateriaal, helaas is de kwaliteit op de meeste filmpjes niet echt goed.

filmpjes haperen omdat mijn telefoon de belichting dara slecht trekt.. moet toch maar een keer een camera fixen en daarmee filmen, het begint nu toch wel te irriteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven