AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die vraag wou ik ook nog stellen. Ik ben ook met de trein.

• Topic Starter Topic Starter
ik kan er 1 meenemen mss dat Roy nog kan langsrijden

weet ik niet. Hoeveel komen er op station?

Geen idee, ik denk 3 (cp,chewie en ik).

hmm mss zet ik de achterbank er wel in dan

Zoals het er naar uit is cp genaait door de tram...en mist hij de trein. Dan komen we en kwartiertje ltr aan op baarn if correct...fuuuu

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 09:11 ----------

hmmz in de stoptrein...

mensen hier bodybull even

wil wat kilotjes eraf hebben en het vetpersetache naar beneden

maar wil niks op me kracht verliezen iemand idd op welke dagelijkse voeding ik moet nemen help help help

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 11:25 ----------

kilotje of 20 minder

Dat wil niemand Jaimy, om dat voor elkaar te krijgen zul je heel langzaam moeten afvallen, hoog gaan zitten in eiwitten en op tijd zorgen dat je je lichaam weer reset. Ook goede vetten zul je moeten toevoegen en de koolhydraten zul je beter moeten gaan verdelen over de dag.

oke gijs maarjah wil gewoon beter verziek allen wil even weten wat gewoon een goed voeding is voor mijn nu is het nogal afwisselent

Niet meer die 160 stone failen op 156 cm. J ;) dat maakt je slank :D whaha!

Haha luek komt wel goed eet minder vet en 2liter water op een dag ipv fris en zo

:D

Man je hebt toch al een godlike body :) gwn klein beetje op de calorieen letten en wat gijs zegt goede vetten! Als je een aantal dingen vervangt, als magere melk ipv gwne en magere kwark ipv volle ofzo kom je al een heel eind! En water helpt ook idd! En extra nachtelijke cardio heeft ook goed effect ;)

Haha ga mee best doen komt wel goed

ik weet niet of je ooit snoep en fris (vruchtendrank) drinkt Jaimy. Maar begin eerst met het volledig schrappen van:
ijs, chips, koek, snoep, vruchtensappen, frisdrank (cola, sinas), bier, pudding (vla enz na het eten)

Verder proberen een hoop suiker te vermijden; dus geen of heel weinig suiker in de koffie/thee, geen peperkoeken of hagelslag of pasta op brood maar gewoon kipfilet, vlees of een plakje kaas.

En verder normaal eten: boterhammen, rijst, kip, biefstukken, etc. gewoon blijven eten. Hou dat een paar weken vol en weeg je 1x per week op dezelfde dag. (dus bijv. elke maandag bij t opstaan).

Dankje gaan der mee aan de gang

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven