Fitness Seller

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat zie ik nou gijs? goed nieuws dus? nice :)

zondag moet ik werken :fuu:

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jul 2011 om 19:18 ----------

er rust echt een vloek op dat wij samen trainen :(

Doen jij mee gijs nice

Sterkste man van giethoorn doe ik mee nog meer deelnemers

interesting... hoe lang kook je dat, hard of zacht koken?

nooit geweten dat dat kon

Ik heb het net geprobeerd. Een geschenk uit de hemel is deze tip. Je hoeft het alleen maar in een pan kokend water te gooien en tien minuten te wachten, daarna zijn ze perfect. :heart:

Geen moeite, geen gesjodemieter. Het wordt opeens ****ing easy om een kilo kip in 1x klaar te maken dan.

mmm ik heb gister toch maar weer gewoon in stukjes gesneden en de boel gewokt... vanavond maar eens proberen dan. het is inderdaad episch makkelijk dan

Ik heb het net geprobeerd. Een geschenk uit de hemel is deze tip. Je hoeft het alleen maar in een pan kokend water te gooien en tien minuten te wachten, daarna zijn ze perfect. :heart:

Geen moeite, geen gesjodemieter. Het wordt opeens ****ing easy om een kilo kip in 1x klaar te maken dan.

Met custard cakes?

Is het wel te kanen?

ach voor de prijs van kip wil ik het best een keer proberen met het risico dat het niet te kanen is. dan kan ik altijd nog een nieuwe lap in de wokpan donderen.

corpaul zegt trouwens dat het te droog voor woorden is op die manier

"Hoe droger het eten, hoe droger de eter" - Gijs B.

ik maak men sla altijd nat met water voor ik het eet. wat nu?

Ik doe het gewoon in de hete lucht oven, op de bakplaat de blokjes kip wat kruiden eroverheen 250graden hete lucht. En gewoon in de gaten houden vervolgens als je ziet dat het bijna gaar is haal je het eruit. Laat je het even rusten dan trekt het nog een beetje door, en je hebt sappige kip :). En vetvrij.

Nog mensen voor giethoorn hiero heb begelijder of couche nodig want ouders zijn op vakantie duzzz help

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.035
welke datum was dat ook weer Jaimy?

24 juli

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jul 2011 om 09:03 ----------

ik leg dan waarschijnlijk voor pampus met een kater haha

gijs 24 julie zondag :D

Mensen draait gijs zaterdag nu mee zoja moet rpb wel op triebune zitten he en gijs steunen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven