AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gijs deze week wordt niks beenen zijn echt op misschien als zondag niet dooor gaat ben ik der bij

Shit begint nu echt dominatie level te bereiken! Harde shit G....vraagje over die trx wat zijn de gangbare marktprijzen voor dat ding? Kan er een nieuwe voor 70 eu krijge..is da een goeie deal?

Vet gijs, word straks nog interessant voor bodybuilders :p

gijs ik ben der zaterdag wel bij ik en destery zijn uit de wedstrijd gestapt duzz deze week rusten ben ik der zATERDAG WEER :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
nee eigenlijk niet nee, ik heb ze gewoon opgehangen en we doen er soms push ups in. Meestal gaan we op een bankje staan met de voeten en dan helemaal doorzakken in de ringen of TRX.

Als je interesse hebt in TRX ik ken de gene die het hier heeft opgezet en uit amerika heeft gehaald, dus als je een keer een training wilt laat het me weten.
Ik kan denk ik ook die banden wel goedkoop regelen moet ik alleen ff na vragen.

ik ben der bij zaterdag :Drond half 1 1 uur

Als je interesse hebt in TRX ik ken de gene die het hier heeft opgezet en uit amerika heeft gehaald, dus als je een keer een training wilt laat het me weten.
Ik kan denk ik ook die banden wel goedkoop regelen moet ik alleen ff na vragen.

Ajit, laat me maar ff wete..kwil er wel 1 volgende week hebben..ivm ramadan wilk voor 70 procent thuis met die trx wat oefeningen doen..

Wat een brute schuur toch ook he...

• #1.150
Shit begint nu echt dominatie level te bereiken! Harde shit G....vraagje over die trx wat zijn de gangbare marktprijzen voor dat ding? Kan er een nieuwe voor 70 eu krijge..is da een goeie deal?

Geen idee man was een cadeau dit setje.

Vet gijs, word straks nog interessant voor bodybuilders :p

Is al interessant voor bb-ers. En bb-ers met hardcore instelling zijn welkom.
Vooral benen is echt gruwelijk te trainen nu.

Benen: Squat, Frontsquat, Goodmorning, legpress, romanian DL, roman chair squat, pull through, toe calfpress.

Borst: Benchpress, incline benchpress, dumbbell press, fly, TRX of ringen push up, parallel bar dips, dumbbell pull over.

Rug: Chins, pull ups, lat pull down, straight arm pulldown, dumbbell row, barbell rows, deadlift.

Triceps: Skull crushers, dumbbell extension, bankjes dip, cable push downs, rope push downs.

Biceps: BB curl, EZ curl, cable curl

Wat wil je nog meer? pec deck???;)

ik ben der bij zaterdag :Drond half 1 1 uur

Mooi man tot za.

Wat een brute schuur toch ook he...

Ja ben ook helemaal gelukkig als ik er binnen kom. Kom er ook net weer weg:)

Vandaag met broertje @ RPB

Opwarmen

Squat

10x20
10x60
10x60
10x60

Mooi, alles zonder tape om de knie etc. Voelde heel stuk beter al. Ivm stijfheid etc morgen pas weer echt squatten. Vandaag had ik zin in stones.

Stones op platform voor Brielle. 130cm

Runs van 95 / 110 / 120 / 130 / 150

5 volledige runs gemaakt met alleen wat goedkope trumona troep hars en daarna nog 3x160 @ 130cm. Prima training en zeker voldoende voor de rug met 28 stones.

Daarna nog een zooitje oefeningen voor schouderbladstabilisatie.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 22:39 ----------

Hier het Brielle platform met alle 6 de stenen erop dus ook nog de 160. In Brielle gaat het tot de 20 inch 150. Platform geeft geen krimp en is dus goedgekeurd.

foto10.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er nice uit Gijs.
Ff kijken of ik deze vakantie nog een keer langskom.

• #1.152
Hopen dat ik voor zaterdag helemaal de oude ben!! Zit nu voor de 2e dag doodziek thuis met griep!! Denk dat t goed moet komen :)

• #1.155
Gijs, m'n maatje die er vorige keer bij was wil waarschijnlijk ook weer meekomen zaterdag. Is dat ok?

• #1.157
Tuurlijk oke.

Zeker klote maat! Zoals t er nu naar uitziet zit ik op t randje als ik zaterdag kom! Voel me al stukken beter, dus de kans wordt steeds groter dat ik morgen kom :)

• #1.160
zou leuk zijn Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven