MuscleMeat

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er zaterdag!

Edit: ben om 11:45 op het station.

Laatst bewerkt:
Gijs ik wil als het even kan sowieso 14augustus nog even Brielle komen doen, misschien ook nog 7aug iets van onderdelen, maar dat is not sure...

ik ben erbij - 11.45 op station

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.124
he Gijs, ga jij nog op vakantie de komende weken? of is RPB elk weekend geopend?

Dat weet ik nog niet zeker, ik wil nog wel even weg eigenlijk. Sowieso ben ik het weekend voor Brielle er niet. Maar ik geef Frank ook de sleutel als hij terug is en dan kan het gewoon door.

Gijs ik wil als het even kan sowieso 14augustus nog even Brielle komen doen, misschien ook nog 7aug iets van onderdelen, maar dat is not sure...

Tja ik weet het niet Ogre. 7 ben ik er sowieso nog. 14 aug weet ik niet.

Belgie gaat niet door...oftewel een dag bestemd om te knalle komt vrij..oftewel RPB what else?

Egalite,Fraternite,Liberte!! ( Of hoe je het ook spelt)

Ik ben erbij deze zaterdag!! Ook 11:45 op station.....of ik kom met andere met de auto. Ff horen nog maar als ik niet op t station ben laat ik t weten ;)s

• #1.127
-Gijs
-Geddie
-Sjaak
-Hans
-Mo

jaimy zarterdag en woensdag

Zaterdag en woendag niet gesloopt van zondag en zondag weer trucktrekken

Jaimy dan gaan we je missen :(

I'm in!

• #1.132
-Gijs
-Geddie
-Sjaak
-Hans
-Mo
-Roy

Dus je komt niet little big Shaw?

Vandaag de hele dag in touw geweest met Frank. RPB heeft nu een 45% platloaded legpress, een pulleystation met high en low pulley met 100kg steekgewichten, een extra verstelbaar bankje, een nieuwe oly barbell en ez stang. Ook een olympische bankdrukbank maar die paste even niet meer in de bak en die moet ik nog eens ophalen.

Foto's (beetje donker) komen zo. Ik ben weer zo trots als een pauw.

• #1.133
Afb014-1.jpg

Afb013.jpg

Afb012-1.jpg

Afb015-2.jpg

Afb011-1.jpg

Laatst bewerkt:
Very nice!!

cool!

Kan me wel voorstellen dat je trots bent, RPB wordt steeds completer!

Ziet er mooi uit, G-men. Zelf train ik ook wel eens op de TRX. Maak je ook gebruik van turnringen? Ik meen namelijk te lezen dat je zelf ook gymleraar bent/was?

-Leon

• #1.138
Turnringen hebben we ook idd, al een tijdje niet meer gebruikt maar zal ze weer eens ophangen. Ben idd gymleraar.

Is nog nicer geworden. Lijkt me echt zalig om daar te trainen.

Turnringen hebben we ook idd, al een tijdje niet meer gebruikt maar zal ze weer eens ophangen. Ben idd gymleraar.

Top! Heb je zelf ervaring met een gewenste hoogte en de afstand tussen de ringen? Ben benieuwd naar je tips, aangezien ik toch merk met de TRX dat mijn stijfheid in mijn gewrichten een stuk minder is. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven