MuscleMeat

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Dus

-Gijs
-Frank
-Kevin
-Littlestrongman
-Guido
-Piet?
-Jelle
-Ronnie
-Mo?
-Roy

Mss dat een jeugdvriend van me er ook nog bij is dus wordt al gezellig. Nog meer?

en ik ben der bij even loeren (kijken)maar jongens wel foto voor de wall of fame meenemen

Ik kan alweer niet, anders was ik graag gekomen. Volgend weekend heb ik wel alle tijd dus dan ben ik er weer.

Robert komt ook komt met mij mee

• #1.105
oke

Dus

-Gijs
-Frank
-Kevin
-Littlestrongman
-Guido
-Piet?
-Jelle
-Ronnie
-Mo?
-Roy
-Robert

Mss dat een jeugdvriend van me er ook nog bij is dus wordt al gezellig. Nog meer?

de 50kg fatdumbbell net mooi dikke lassen gegeven voor de wedstrijd. De axle is klaar en de zwerfkei voor de OH medley even afgeborsteld zodat ie morgen ook gebruikt kan worden.

Neem wel even die inprecneer mee voor die stone en mensen foto meenemen voor de wallen of fame

Kan iemand mij trouwens het adres ff doorgeven?

flinke groep - nice! heb er alweer zin in :D

Wordt gezellig zo te zien!! Ga t bijna jammer vinden dat ik mn verjaardagsfeest ga voorbereiden :p

ik zit met wat persoonlijke shit hier..word em morgen niet...rain check..maar knal ze wel guys!

jammer mo ik kom ook allen efen kijken en effen lullen morgen sterkste man van giethoorn

nu lekker slapen en morgen knallen AT GIETHOORN

3e plek sterkte man van giethoorn plus 100 kg klasse

Nice jaimy, iets uitgebreider verslagje misschien???

• #1.115
Jaimy Giethoorn (het goot ook)

1 Ifsa log (groene van Wout)
opw met 80, oplopend log dus geen vaste 3 beurten

1 100 goed
2 110 goed maar moeizaam log lag iets te laag op de borst
3 115 goed en makkelijk, evenaring pr op deze boom
4 120 Fail, techniek issue. Meer oefenen op dikke log.

Onderdeel 2 Zak 17,5kg hooggooien
4,6 goed. 4,8 mis.

3e plek achter Heije met 4,8 en Kelvin met een rustige opwarm beurt van 5m. Zak was drijfnat en Jaimy kreeg er nauwelijks grip meer op. Jammer, maar als nog flinke hoogte.

Onderdeel 3 Truckpull 17 ton
Was een t*ring zware truck zo te zien!

1m 09 over 25m Wel uitgetrokken en Jaimy alles gegeven maar moest bijna gereanimeerd worden. Maar 3 trokken hem uit, Heije Ottevanger, Jaimy en Kelvin. 2 tijd achter Kelvin.

Onderdeel 4 Carcircle 220kg
2,4 rondje.

4e plek. Lucht tekort door onder andere de truckpull maar wel een redelijke prestatie op de carcircle.

Mooie 3 plek en alles gegeven in de wedstrijd. Heije maar 1 punt voor Jaimy plek 2. Kelvin alle 4 de onderdelen gewonnen.

dankjewel gijs betere uitleg hab ik niet kunnen geven

mooie prestatie, gefeliciteerd jaimy

Zeer netjes die truckpull dan ;)

• #1.119
Woensdag (19u) en deze zaterdag(12u) training RPB

Heerlijk bezig geweest in de hal. Platform voor Brielle is af voor de laadrace en stones.
Staat nu op 130cm. Staat nu ook klaar met alles erbij dus zaterdag kan iedereen het oefenen.

De vikingpress ook even geïnstalleerd voor de komende tijd. Bruut apparaat! Je kunt er nu ook op squatten.

Zaterdag bombardeer ik even tot Brielle oefen dag. Ik zet sowieso de laadrace, stones en OH medley klaar.
Wie gaan er komen.

he Gijs, ga jij nog op vakantie de komende weken? of is RPB elk weekend geopend?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven