XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk er naar uit, ik heb hier op dbb al zoveel gelezen over je strongmenwalhalla dus moet het wel eens meemaken :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
1 tip: goed water meenemen en shakes etc. Zal warm worden en we doen veel!

Ik ben er zaterdag misschien ook bij.. :p Kan niet veel doen, alleen benchen en deadlift.

Laatst bewerkt:
Nice sanne gezellige

Het gaat niet lukken om te komen... Mike komt en die moet rusten dus niet handig om naar RPB te gaan.

Veel plezier mannen!

PV en CT zijn morgen aanwezig!

Heb er al zin in :D als ik deadlift en stones kan doen ben ik tevreden, voor de rest loop ik wel wat mee met de rest :) Hopelijk niet te brak van de lange rit.

Ik zou ook langs willen komen als ik opgehaald kan worden van station ?

Komt er nog iemand langs het station? Anders weet ik de looproute wel, Bara.

lopen is echt 10 min, valt echt mee, al een keer gedaan!

ja is goed, hoe laat ben je op station baarn ?

Bara beest er ook ja

Bedankt voor de gastvrijheid vandaag Gijs, wat een gek ben jij toch op sommige onderdelen:)

gijs, ik heb €5 vergeten betalen (niemand zegt me ook iets :p), zal volgende keer €10 meepakken voor je!

De afwezigen hadden ongelijk, was een mooi dagje alweer :cool:

gijs, ik heb €5 vergeten betalen (niemand zegt me ook iets :p), zal volgende keer €10 meepakken voor je!

Schaam op jou :D

gvd wat ben jij een buffel geworden sinds ik je vorig jaar bij Woopy eens gezien had, echt een mooie progress mate, keep it up!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.477
"Dieje kleine met zn baardje en staartje is wel erg fantiek hé"

De afwezigen hadden ongelijk, was een mooi dagje alweer :cool:

Schaam op jou :D

gvd wat ben jij een buffel geworden sinds ik je vorig jaar bij Woopy eens gezien had, echt een mooie progress mate, keep it up!!
het zou erg zijn moest ik niet vooruitgaan he :p om in de finale te staan moet ik nog veel verbeteren dus ik heb nog massa's werk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven