AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Zaterdag 12 u training! Daarna Sterkste man van NL 18u niet vergeten!!

Ik ben er zaterdag Gijs!

me = erbij

Hey beesten, mn rechteronderarm is nog altijd hennig verdoet door de admiraal log, tips om dit herstel wat sneller te laten gaan?

Edit: Ik ben dr niet bij... Onderrug moet gewoon nog herstellen... :mad:

Laatst bewerkt:
Hey beesten, mn rechteronderarm is nog altijd hennig verdoet door de admiraal log, tips om dit herstel wat sneller te laten gaan?

Ik zei dat je eerder je polsbanden aan moest doen, loop nu ook met blauwe plekken nog van die log, always the same story :roflol:

• #1.487
Ik zei dat je eerder je polsbanden aan moest doen, loop nu ook met blauwe plekken nog van die log, always the same story :roflol:

Ik heb ze op de laatste 3 sets ofzo toch gebruikt :roflol:

Njah, het zijn niet zo zeer blauwe plekken maar meer pijnscheuten, voelt aan als een ontsteking maar dat lijkt me sterk

Jawel even links gebruiken.....;)

Hmm, ik zal het haar doorgeven maar of dit veel zal helpen... ;)

Bij het cleanen van die houten log, weet niet hoe ik het precies moet uitleggen maar mn onderamen kwamen de hele tijd tegen die "opening voor de handen", meerdere mensen hebben hier wel wat last van heb ik vernomen

Bij het cleanen van die houten log, weet niet hoe ik het precies moet uitleggen maar mn onderamen kwamen de hele tijd tegen die "opening voor de handen", meerdere mensen hebben hier wel wat last van heb ik vernomen

Niets van gemerkt, ik heb meer "last" van de stones. Onderarmen lagen redelijk open, de korsten komen er nu vanaf:D

ja idd die stones, op men werk nemen ze me nu al crusty, men onderarmen zien er proper uit santé...:D

Zelfde hier :p Er zijn binnenin de schaafwonden gewoon nog diepere schaafwonden waar nog niet eens een korst opgekomen is. Zeer speciaal, maar het was het wel waard :D

Begin volgend jaar nog eens overdoen :) Dan kan Christophe zijn 5 euro betalen!

• #1.493
Ach de korsten komen ook van mijn buik af nu. Het hoort er allemaal bij. En ja met een houten log krijg je die stoot tegen de rand van de opening Johan. De ijzeren van Jules heeft ook zo'n opstaande rand, de eerste keren had ik gewoon een ei van 5cm onder mijn polsen hangen.

Ah daar komt dat dus van. Voel dat ook aan de buitenkant bij m'n pols als ik erop druk. Stelt niks voor vind ik. Bovenop m'n rug zit één grote horizontale brandlijn van de yoke en begint ook al te vervellen. En dan biest-houtakker heb ik nòg steeds van de fusten een bruine plek op m'n biceps die niet meer weggaat. En afgeschaafde onderarmen van de stones uiteraard... Jaaaa, we worden er niet knapper op met deze sport! ;)

alles went

Ik ben da bie zaterdag wordt nog beetje druk

woooow wat is diet komt er niemand of zo

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 10:26 ----------

jaimy precent en mis me maatje danny :D

• #1.498
Jawel Jaimy

-Ik
-Frank
-Jij
-Booyaka

Verder geen idee.

ga zo naar me pa neem timbers mee ben onderweg kom wat later even hoogoien farmers stone miss yoke even kijken hoe ik me voel

Volgend weekend zijn Rein en ik van de partij! Miss een uurtje later dan normaal maar das ff bekieken!!

Laatste 2 weekenden te gaan voor voorbereiding Overhead Challenge :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven